نوازی: دنبال ۳ امتیاز شیرین مقابل استقلال هستیم

18:06 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۵۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مانند دیدارهای قبلی بازی سختی داریم و باز هم برای انجام دادن یک بازی خوب به زمین می‌رویم.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا باید به تیم استقلال، هواداران عزیزش، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه تبریک ویژه بابت قهرمانی بگویم‌. برای این در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

*شرایط تیم ما هم خوب است اما به این دلیل که در جام حذفی بودیم نیز روی خیلی از بازیکنان فشار بازی کردن وجود دارد. مسئولان فدراسیون فوتبال و برگزار کننده مسابقات بعد از جام حذفی می‌توانستند به بچه‌های ما استراحتی بدهند اما این اتفاق نیفتاد. به این دلیل که پشت سر هم و ۵-۴ روز یک بار بازی می‌کنیم، فشار کار روی بچه های آلومینیوم زیاد شده است.

*کاری به شرایط بالا و پایین جدول نداریم. مانند دیدارهای قبلی بازی سختی داریم و باز هم برای انجام دادن یک بازی خوب به زمین می‌رویم. باید بتوانیم شکل تیمی خود را در ورزشگاه آزادی پیاده کنیم و امیدواریم با همت بچه ها و مجموعه تیمی مان، یک بازی روان ارائه داده و سه امتیاز شیرین بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *