رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجدی: برای حضور قدرتمند در جام جهانی شرایط مالی خوبی نداریم/ نیاز به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح داریم

16:25 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۲۳۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که فدراسیون هر چه سریعتر به منابع مالی تخصیص داده شده توسط مجلس دسترسی پیدا کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میرشاد ماجدی رییس فدراسیون فوتبال در نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در گروه دوم جام‌ جهانی گفت: در این رویداد سخت و مهم فقط موضوع و هدف برنامه‌ریزی ورزش نیست بلکه بُعد سیاسی و اجتماعی را نیز در بر دارد.

وی ادامه داد: برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح داریم در حالیکه ما در شرایطی برای مسابقات آماده می‌شویم که از لحاظ مالی شرایط خوبی نداریم. تقاضا داریم که به تیم ملی فوتبال که تیم 80 میلیون مردم عزیز کشورمان است کمک کنید.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی که بودجه‌ای برای فوتبال اختصاص دادند، تشکر می‎‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها هر چه سریعتر انجام شود و الان فرصتی است که باید به پولی که توسط مجلس تخصیص شده برسیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *