بابایی: ثبات مدیریتی در این فصل استقلال را به جایگاه واقعی‌اش رساند/ یک دلیل می‌تواند باعث توقف رکورد مجیدی شود

0:10 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۱۹۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آجورلو ثبات را به باشگاه برگرداند و با کمترین حاشیه توانست تمرکز و اعتماد به نفس را به اردوی استقلال تزریق کند تا با یک رکورد خوب قهرمان شویم.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم‌ فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان و کسب زود هنگام عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت:‌ دیدار استقلال و فولاد از جذابیت بالایی برخوردار بود. کیفیت آب و هوا و زمین خوب باعث شد دو تیم یک بازی پایاپای و دلچسب را به نمایش بگذارند. استراتژی مجیدی در این بازی فوق‌العاده بود و این پیروزی و قهرمانی زودهنگام را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: استقلال و فولاد در این فصل خوب کار کردند. فولاد در آسیا بدون باخت ادامه می‌دهد و استقلال هم در لیگ برتر 27 هفته را بدون شکست سپری کرده که نشان از سطح قدرت دو تیم دارد. فولادخوزستان سخت گل می‌خورد، اما استراتژی خوب مجیدی در این بازی باعث شد تا آبی‌پوشان روی حملات سریع و اشتباهات فردی بازیکنان فولاد به گل برسند. شاگردان مجیدی در این بازی باهوش عمل کردند و از موقعیت‌هایی که به دست آمد بهترین بهره را بردند و به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند.

*استقلال سال‌ها از نبود ثبات در باشگاه رنج می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با نقش مدیریت باشگاه در کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم تصریح کرد: من این قهرمانی را ابتدا به بازیکنان، بعد به کادرفنی و به ویژه به مدیریت تبریک می‌گویم. سال‌ها بود که استقلال از نبود ثبات در باشگاه رنج می‌برد. مشکلاتی مانند نبود بودجه لازم، نبود ثبات در کادرفنی و بازیکنان و نبود آرامش در تیم که لطمه‌های زیادی به استقلال زد. امسال با آمدن آجورلو ثبات به باشگاه برگشت و با کمترین حاشیه توانست تمرکز و اعتماد به نفس را به اردوی استقلال تزریق کند تا با یک رکورد خوب قهرمان شویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان استقلال عنوان کرد: بازیکنان در این فصل سطح فنی‌شان نزدیک به هم بود و تمام بازیکنان روحیه برد و قهرمانی داشتند. فرهاد مجیدی تیم یک دست توام با نیروی جوان و با تجربه ساخت و با انتخاب کادرفنی خلاق و قدرتمند توانست نمره قبولی کسب کند. انتقادات زیادی از سبک بازی تیم و استراتژی مجیدی می‌شد که توانست با این موفقیت جواب تمام انتقادات را بدهد.

*استقلال این پتانسیل را دارد تا بدون باخت لیگ را به پایان برساند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در این فصل تمام بازیکنان خوب بودند. دو دروازه‌بان آماده داریم که خیلی برای استقلال زحمت کشیدند. در خط دفاع، میانه میدان و خط حمله تمام بازیکنان بی نظیر بودند و به معنای واقعی برای تیم تلاش کردند. کوین یامگا مدعی آقای گلی است و بنظرم کسب این عنوان دور از ذهن نیست.

بابایی در پایان در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: سه بازی آینده استقلال بسیار حساس و مهم هستند. مجیدی مسلما می‌خواهد رکورد شکست ناپذیری را تا انتهای لیگ حفظ کند. بازی با آلومینیوم جذاب خواهد بود. رحمتی تیم خوبی ساخته است و توانستند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد و فینالیست شوند. تنها به یک دلیل احتمال دارد رکورد شکست ناپذیری استقلال متوقف شود و آن هم بی اهمیت شمردن ادامه بازی‌های لیگ بعد از کسب قهرمانی است که از نظر من این در ذهنیت مجیدی جایی ندارد. آلومینیوم انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد، اما با توجه به بازی‌هایی که از استقلال دیدیم، آبی‌پوشان این پتانسل را دارند تا بدون باخت لیگ را به پایان برسانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *