رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ورود دادگستری آذربایجان غربی مشکلات ۲۰ ساله شرکت پگاه به مصالحه ختم شد

12:30 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۱۸۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از رفع مشکلات شرکت پگاه خبر داد و گفت: در این زمینه مقرر شد صلح نامه ای تنظیم و اختلاف ۲۰ساله طرفین ختم به سازش شود.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در جلسه عصر گاهی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکل دو واحد تولیدی تشکیل شده بود، اظهارکرد: تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و در جهت تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند.

عتباتی ادامه داد: وظیفه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحدهای تولیدی بود.

وی افزود: باید در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای چرخیدن چرخ واحدهای تولیدی کم نگذاشت.

عتباتی در ادامه به مشکل ۲۰ ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه پرداخت و گفت: در خصوص ملک متنازع فیه طرفین چندین سال است که به مشکل برخورده اند و متاسفانه تلاش ها برای رفع این اختلاف به نتیجه نرسیده است.

عتباتی ادامه داد: در جلسه کمیته حمایت قضایی صحبتهای وکلای طرفین استماع شد و اهالی محل و مدیران شرکت پگاه مطالب خود را بیان و نهایتا با شور و مشورت و تبادل نظر اعضای جلسه پس از سه ساعت گفتگو و بررسی انواع پیشنهادات موضوع با مصالحه خاتمه و مقرر شد صلح نامه ای تنظیم و اختلاف ۲۰ ساله طرفین ختم به سازش شود.

گفتنی است؛ مشکل شرکت ایمن زیست ترابر ارومیه هم در این جلسه مطرح و مشکل 10 ساله این شرکت هم با تصویب مصوباتی مرتفع و مقرر شد ظرف یک ماه ضمن صدور کد و مجوز فعالیت اقدامات لازم جهت راه اندازی و فعالیت شرکت معمول شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *