رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت قاطع قوه قضاییه از طرح دولت برای ارتقاء عدالت اجتماعی

9:49 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۱۴۸۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
رئیس قوه قضاییه گفت: معیشت و سفره مردم جزو اولویت‌دارترین موضوعات مدنظر دولت است و دستگاه قضایی نیز در این مهم با تمام توان به دولت کمک خواهد کرد.

خبرگزاری میزان _ روزنامه کیهان نوشت: چند روزی است که طرح بزرگ اصلاح اقتصادی دولت یا عادلانه‌‌سازی یارانه‌ها از سوی دولت به اجرا در آمده است. از مهم‌ترین ملزومات این طرح در کنار تدابیری که دولت برای تامین اقلام مورد نیاز و مدیریت بازار و اقناع مردم برای همراهی در این طرح به کار گرفته است، همراهی و همکاری قوای سه‌گانه است.

در روزهای گذشته سران قوا در جلسات مختلف از جمله نشست مشترک ضمن یادآوری اهمیت و لزوم اجرای این طرح اقتصادی بر حمایت و همراهی برای پیشبرد صحیح این گام مهم تاکید کرده‌اند.

در همین راستا رئیس‌قوه قضائیه دیروز ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی دولت برای اجرای این طرح، بر حمایت دستگاه قضا از دولت در این راه تاکید کرد.

گفتنی است، هفته گذشته نیز رئیس ‌قوه قضائیه با اشاره به اقدامات و تدابیر دولت در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی کشور از جمله تلاش برای اصلاح ساختار بودجه، رفع اشکالات نظام بانکی و اهتمام به تقویت تولید داخلی، گفته بود: معیشت و سفره مردم جزو اولویت‌دارترین موضوعات مدنظر دولت است و دستگاه قضایی نیز در این مهم با تمام توان به دولت کمک خواهد کرد.

در مسیر تحقق امر رهبر انقلاب برای کمک همگانی به دولت برای اجرای برنامه مهم اقتصادی پیش رو، با اعلام حمایت و همراهی عملی دستگاه قضا و همچنین حمایت توام با همکاری رئیس ‌و نمایندگان مجلس و سایر نهادهای نظارتی و اجرایی از دولت در مسیر اجرای مصوبه اصلاح ارزهای ترجیحی، می‌توان امیدوار بود در کنار همراهی و موقعیت‌سنجی مردم فهیم که یک‌بار دیگر خواب خوش دشمنان را پریشان کرده‌اند این طرح عظیم و ضروری به سرانجامی خوش و موفق منجر شود. 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *