دادستانی تهران به بازسازی بستر رودخانه کن در محدوده فرودگاه مهرآباد ورود کرد

8:50 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۱۳۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست دادسرای ناحیه 30 تهران در دیدار باسرپرست شرکت فرودگاه‌ها و جمعی از مدیران فرودگاه مهرآباد بر تسریع در پاکسازی و بهسازی آن قسمت از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است؛ تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - محمد بیضی زاده با اشاره به دیدار خود با سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی فرودگاه مهرآباد، بیان کرد: مذاکره در خصوص هماهنگی و همکاری فی مابین فرودگاه‌ها و دادستانی به منظور تسهیل و تسریع در اقدامات مرتبط از محورهای مهم این نشست بود.

وی افزود: در این جلسه بر لزوم پاکسازی و بهسازی آن بخش از بستر رودخانه کن که در محدوده فرودگاه مهرآباد واقع شده است تأکید و همچنین مقرر شد فرودگاه مهرآباد نسبت به تسریع در بازسازی باند 29 چپ که در حال حاضر غیر فعال است؛ اقدام کند.

بیشتر بخوانید

آغاز بازسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد

معاون دادستان تهران تصریح کرد: این دادسرا همچون گذشته در کنار دیگر ارگان‌‌های انتظامی و امنیتی با اتخاذ تدابیر در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت در تلاش است تا درکنار مسئولان فرودگاه به بهبود امور و ارائه خدمات بهینه در راستای حقوق شهروندی کمک کند.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر تداوم تلاش مجموعه فرودگاهی جهت ارتقا خدمات به مسافران گفت: همکاری قضایی بازوی پشتیبان فرودگاه‌ها برای اعمال قوانین در راستای حقوق مسافران است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *