رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و هماهنگی امور استان‌ها سازمان ثبت اسناد و املاک کشورمنصوب شد

17:38 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۱۰۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حکمی علی خرازی آذرپور را به عنوان مدیرکل دفتر امور فرهنگی و هماهنگی امور استان‌ها این سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری میزان _ حسن بابایی با صدور حکمی، علی خرازی آذرپور را به عنوان «مدیرکل جدید دفتر امور فرهنگی و هماهنگی امور استان‌ها سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسن بابایی برای مدیرکل جدید دفتر امور فرهنگی و هماهنگی امور استان‌ها سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمده است:

به موجب این حکم علی خرازی آذرپور به سمت مدیرکل دفتر امور فرهنگی و هماهنگی امور استان ها منصوب می‌شود.

انتظار دارد با سرلوحه قرار دادن اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست‌ها و رهنمودهای ریاست معظم قوه قضاییه و برنامه‌های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده از منابع و امکانات موجود، اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه معاونت‌ها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توام با سرعت و دقت را بیش از پیش فراهم کنند.

امید است با اتکال بر الطافه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است علی خرازی آذرپور سرپرستی معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک، مدیرکلی حوزه ریاست، سرپرستی حوزه مقاومت بسیج سازمان، مسئول فاوا حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، رئیس دفتر معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *