تقوی: تلاش‌مان حضور بیشتر تماشاگران در سالن است/ برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان درخواست رسمی نکرده‌ایم

7:45 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: حضور این بازیکنان سرشناس هم به دیده شدن رقابت‌های باشگاهی آسیا در اروپا و اقصی نقاط جهان کمک می‌کند.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، درباره اعتراض علاقمندان والیبال به تعداد بلیت‌های در دسترس در سایت فروش بلیت جهت حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی برای مشاهده رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: متاسفانه باتوجه به دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش و محدودیت‌های بهداشتی اعمال شده ظرفیت محدودی برای حضور تماشاگران در سالن تخصیص داده شد. طبق دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش و شورای تامین مجوز حضور 30 درصد از ظرفیت سالن آزادی به تماشگران داده شد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب علاقمندان از دیدارهای 2 روز قبلی به خاطر حضور ستاره‌های والیبال ایران و جهان در جام باشگاه‌های آسیا، مذاکراتی با مسئولان ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین داشته‌ایم تا بتوانیم برای مراحل حساس بعدی از تعداد بیشتری تماشاگر میزبانی کنیم. قطعا حضور هواداران در سالن به هیجان مسابقات می‌افزاید.

دبیرکل فدراسیون والیبال در تکمیل اظهارات اخیر داورزنی درخصوص میزبانی ایران از جام باشگاه‌های جهان، تصریح کرد: با توجه به توانایی ایران در میزبانی از رقابت‌های والیبال و همچنین سابقه بسیار خوب ایران از میزبانی رقابت‌های مهم والیبال در سطح جهان آسیا، این پتانسیل را در فدراسیون والیبال دیده‌ایم که بتوانیم میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را بگیریم و به بهترین نحو انجام دهیم. این موضوع در دستور کار فدراسیون قرار دارد، اما هنوز به صورت رسمی درخواست میزبانی از جام باشگاه‌های جهان را به فدراسیون جهانی والیبال ارسال نکرده‌ایم.

تقوی در پایان با استقبال از حضور ستاره‌های نامدار جهان والیبال در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: کمتر سابقه داشته که جام باشگاه‌های آسیا با حضور چنین ستاره‌های نامداری برگزار شود و می‌توانم با قاطعیت بگویم که این دوره از رقابت‌ها در تهران در نوع خود بی‌سابقه بوده است. قطعا حضور این بازیکنان سرشناس هم به دیده شدن رقابت‌های باشگاهی آسیا در اروپا و اقصی نقاط جهان کمک می‌کند و از طرفی دیگر ما هم می‌توانیم از این فرصت برای معرفی بهتر والیبال ایران بهره ببریم. از سوی دیگر حضور ستاره‌های والیبال جهان در این دوره باعث می‌شود تیم‌های مختفی از سراسر قاره آسیا برای شرکت در دوره‌های بعدی جام باشگاه‌های آسیا درخواست دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *