رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری سارقی با 300 فقره موبایل قاپی در شمال تهران

14:07 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۵۳۴
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در محله شهر زیبا و کشف 300 فقره سرقت خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در محله شهر زیبا توسط یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری شهر زیبا بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات انتظامی ساعات تردد متهمان را شناسایی کردند، افزود: حین گشت زنی در محله شهر زیبا موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش با همان مشخصات اعلامی را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم و در تعقیب و گریز صورت گرفته ترک نشین موتورسیکلت دستگیر و راکب متواری شد و در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد .

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به 200 فقره بزه انتسابی و موبایل قاپی با همدستی متهم متواری شده اعتراف و اظهار داشت، در مرخصی از زندان آزاد سرقت ها را انجام داده است.

سرهنگ موقوفه ای به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره کرد و در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس سارق دستگیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *