پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در پی ارتحال آیت الله فاطمی نیا

13:57 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۴۶۳
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان رحلت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان _ روزپلاس نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در پیامی رحلت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

استاد فاطمی‌نیا گنجینه‌ای از معارف، و محقق و متتبعی کم‌نظیر بودند که در کنار تحقیق، معارف دینی را در خود محقق میکردند و به دنبال تحقق آن در جامعه بودند. ایشان از محضر اساتید بزرگی مانند آیة الله بهاءالدینی قدس الله نفسه الزکیه بهره‌ها برده‌اند و رفاقت و مصاحبتی صمیمی با اهل معرفت داشتند. صفای باطن، اخلاص، نورانیت قلب و دقت ایشان در عمل کاملا مشهود بود تا جایی که در میان اهل تقوا پیشتاز می‌شدند. بسیاری از جوانان جویای معرفت را از معارف دینی سیراب‌ میکردند و حکیمانه سخن می‌گفتند، و معانی عمیق بیانات او البته برای عموم مردم هم قابل استفاده بود.

این ویژگی‌های درخشان از ایشان یک عالم انقلابی و با بصیرت هم ساخته بود تا در بزن‌گاه‌ها نسبت به ولایت فقیه و نظام، مواضعی شجاعانه و به یادماندنی بگیرند. از دست دادن ایشان برای جامعه‌ی اسلامی ما بسیار سخت و غیرقابل جبران است.

خداوند متعال به خانواده ایشان و عموم مومنان در این مصیبت بزرگ صبر و اجر عنایت فرماید، و او را غریق رحمت خود کند و همنشین با اولیاء و اجداد طاهرینش قرار دهد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *