رونمایی از آثار تولید شده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: مفهوم سرباز با ریخته شدن خون شهید سلیمانی مقدس تر از گذشته شد

12:33 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۲۱۳
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز، مفهوم سرباز با ریخته شدن خون شهید سلیمانی مقدس تر از گذشته شد.

میزان - طی مراسمی از آثار تولید شده اعم‌ از ۱۰ مستند تصویری و ۴ جلد کتاب توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس، رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس، بیان کرد: نقش فرمانده عالی نیروهای مسلح در جنگ با امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: مردم شرایط سخت جنگ را تحمل می‌کردند چرا که می‌دیدند رهبران زمان جنگ هم این شرایط و زندگی کوپنی را تحمل می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: نقش پشتیبانی و حمایت‌های مردمی که عقبه جنگ در استان‌ها بود، امری مهم و کار سختی بود که مردم فداکارانه اقدام به جهاد می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی اظهار کرد: شهدای ما چه بسا بالاتر از شهدای کربلا باشند، از این جهت که آن ها امام معصوم را دیدند اما اینان ندیدند و هرگز حاضر به تنها گذاشتن امامشان نشدند.

وی افزود: امروز، مفهوم سرباز با ریخته شدن خون شهید سلیمانی مقدس تر از گذشته شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد شهدای روحانی در جنگ تحمیلی، بیان کرد: تعداد شهدای روحانیت در زمان جنگ تحمیلی ۴ هزار شهید است.

وی افزود: ۷۰۰ رزمنده از مجموع عقیدتی سیاسی شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد ۱۸ روحانی شهید و ۳۱ نفر جانباز شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه یکی از فرامین اصلی برای افسران پلیس، برخورد حکیمانه با مردم است. گفت: هیچ مجموعه‌ای به گستره فراجا نیست.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است که در بین آحاد مردم و جامعه در حال تلاش است.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس فراجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *