دادستان مازندران: وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استراتژیک بررسی شد

11:29 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۹۹۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مازندران از انبارهای ذخایر استراتژیک در شهرستان‌های جویبار، قائمشهرو بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالاها از حیث حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آنها را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان- محمد کریمی درحاشیه بازدید از انبارهای ذخایر استراتژیک در شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و بابلسر اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و با توجه به وضعیت فعلی کشور باید به دولت در اجرای طرح مهم اقتصادی کمک کنیم.

وی افزود: درهمین راستا وهمچنین باتوجه به وظایف نظارتی مدعی العموم وپیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی از انبارهای ذخایر استراتژیک استان از حیث حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا صورت گرفت و دستورات لازم جهت رفع نقاط ضعف داده شد.

کریمی افزود: با دستور و تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای نظارت بیشتر برنحوه نگهداری وتوزیع صحیح کالاهای اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز اعلام شد درحوزه‌های قضایی خود بر نحوه دخیره سازی کالاهای اساسی نظارت مستمر داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

دادستان مازندران تاکید کرد: کالا‌های موجود در انبار باید به‌عنوان امانت‌های مردم و بیت المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *