رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فعالیت دوباره کارخانه جهان ورق گالوانیزه کردستان با حمایت دستگاه قضا/ زمینه اشتغال 15 کارگر به طور مستقیم فراهم شد

14:54 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۹۵۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر شرکت جهان ورق گالوانیزه با بیان اینکه جریان تولید در شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان به همت دستگاه قضا رونق دارد، از صادرات انواع سازه‌های سقفی و زیرساخت کناف به عراق و عمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - قوه قضاییه در راستای جهش تولید بر مدار تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» با ورود به حوزه رفع موانع تولید و بازگشت به چرخه تولید کارخانجات تعطیل و نیمه فعال و احیای آنها، اقدامات مهمی در جهت احیای کارخانه ها و مراکز تولیدی با حکم قضایی صورت داده است.

قطار تولید شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان در راستای همین سیاست‌ها به همت دستگاه قضا، روی ریل تولید در حرکت است، به همین بهانه بر آن شدیم تا با مدیریت این کارخانه به گفت‌و گو بنشیم.

مهران نشاطی، مدیر کارخانه جهان ورق گالوانیزه کردستان در گفت‌وگو با میزان با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضا به ویژه دادگستری استان کردستان در رفع موانع پیش روی تولید این کارخانه، بیان کرد: این کارخانه تا قبل از بهمن سال ۱۴۰۰ نیمه فعال و در آستانه تعطیلی کامل بود که از اسفند سال ۱۴۰۰ با همت و حمایت‌های دستگاه قضا و به ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان ، موانع بر سر راه فعالیت این کارخانه در حوزه‌هایی مانند مسائل بانکی و … برطرف شد و مجددا به چرخه تولید بازگشت.

وی، تصریح کرد: در حال حاضر با حمایت دستگاه قضا و ستاد اقتصاد مقاومتی، پنج دستگاه خارجی از مسیر واردات به زیرساخت‌های تولید در کارخانه جهان ورق گالوانیزه کردستان اضافه شده است.

نشاطی همچنین با تأکید بر اینکه شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان اولین تولید کننده زیر ساخت کناف در غرب کشور است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۵ کارگر در این مجموعه به طور مستقیم و تعدادی هم به شکل غیر مستقیم مشغول کار هستند که در آینده نزدیک با حمایت‌های قضایی اشتغالزایی این مجموعه نزدیک به 45 کارگر خواهد رسید.

نشاطی با اشاره به وجود ۲۵ دستگاه در کارخانه جهان ورق گالوانیزه کردستان، گفت: در حال حاضر نیز پنج دستگاه تولید داخل به چرخه تولید این کارخانه اضافه شده است. قطعا با توسعه زیرساخت‌های تولید در این کارخانه، بستر اشتغال‌زایی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر کارخانه جهان ورق گالوانیزه کردستان در تشریح جریان تولید در شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان، گفت: در این مجموعه انواع سازه‌های سقفی و سازه‌های نبشیUH36،F۴۷، L۲۵، در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شود.  

نشاطی با اشاره به برخی کارایی این سازه‌های نبشی، افزود: نبشی L۲۵، در ساختار عایق صوتی نیز بکار برده می‌شود و در تعیین تراز سقف کاذب نقش دارد.

وی ادامه داد: پروفیل F47 از اجزای اصلی زیرسازی سقف‌های کاذب از لحاظ کیفیتی بسیار حائز اهمیت است، پروفیل UH36، نیز از اجزای زیرسازی سقف کاذب است، پروفیل‌های گالوانیزه درب و پنجره نیز در این شرکت تولید می‌شود.

مدیر شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان با تأکید بر اینکه حجم صادرات ما در گذشته چشمگیر نبود، بر نگاه ویژه صادرات به عراق و عمان در آینده خبر داد و تصریح کرد: هدف گذاری ما بعد از فروش داخل، صادرات این محصولات در راستای ارزآوری برای اقتصاد کشور است.

نشاطی با اشاره به معرفی محصولات شرکت جهان ورق گالوانیزه کردستان دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان، اضافه کرد: هدف معرفی محصولات کارخانه در ویترین این نمایشگاه در اختیار مردم است.

نشاطی اظهار کرد: اقدامات قوه قضاییه در راستای رفع موانع تولید در جهت تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بسیار گره‌گشاست و امیدواریم جریان حمایت از تولید کنندگان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *