دستگیری سارق دوربین های مداربسته محله سیدخندان

14:34 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۹۳۱
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف راز سرقت دوربین های مداربسته محله سید خندان و دستگیری سارق خبر داد و گفت از مخفیگاه متهم 10 دستگاه دوربین مداربسته کشف شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی پليس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت دوربین هخای مداربسته منازل و اماکن عمومی در محله سیدخندان رسیدگی به موضع و دستگیر سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 120 سید خندان بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق تکرو با موتورسیکلت به محل سرقت مراجعه و با شناسایی دوربین مداربسته در تاریکی شب اقدام به سرقت می کند که با اخذ مجوزقضائی در یک عملیات منسجم پلیسی سارق در محل دستگیر و در بررسی از محل تعداد 10 دستگاه دوربین مداربسته سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت دوربین های مداربسته در محله سید خندان معترف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *