رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه سنندج: شیوه مدیریتی رئیس دستگاه قضا آسایش، آرامش و امنیت بیشتری برای مردم به ارمغان آورد/ مواضع حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای امید مردم کردستان به ریاست این قوه را بسیار بیشتر از قبل کرده است

12:54 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۶۴۶
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
امام جمعه سنندج گفت: رئیس دستگاه قضا کمر همت به خدمت خلق بسته‌اند و هدف وی ایجاد امنیت و آرامش هرچه بیشتر برای جامعه است.

خبرگزاری میزان _ کردپرس نوشت: ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماينده مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بازدید وی از مراکز ثبت اسناد سنندج در دیدار با وی گفت: از زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه به راستی انقلابی بزرگ در حوزه دستگاه قضا روی داده و نویدها و مژده‌های فراوانی در دل مردم به خاطر رعایت هرچه بیشتر حقوقشان و نیز روند خالی شدن زندان‌ها از جمعیت ایجاد شده است.

رستمی، با بیان اینکه مدیریت رئیس دستگاه قضا بر قوه قضاییه نشان از مهر و عطوفت اسلامی دارد، اظهارکرد: این شیوه و منش، آسایش و آرامش و امنیت بیشتری برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

وی، با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا در کنار رافت اسلامی، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق مردم را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق مردم در ایجاد امنیت و آرامش پایدار به شدت موثر خواهد بود و این مواضع، امید مردم کردستان به ریاست این قوه را بسیار بیشتر از قبل کرده است. لذا بنده به سهم خود انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را برای مدیریت دستگاه قضا مبارک می‌دانم و به وی افتخار می‌کنم.

 امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا به استان‌های مختلف و دیدن مشکلات مردم از نزدیک و پیگیری‌های دقیق مسائل زندانیان و خانواده های آنها و سایر مردم، اظهارکرد: همگی این موارد نشان از این دارد که رئیس دستگاه قضا کمر همت به خدمت خلق بسته است و هدف ایشان ایجاد امنیت و آرامش هرچه بیشتر برای جامعه است.

امام جمعه سنندج در ادامه خاطر نشان کرد که مشورت، مساوات، عدالت و عمران و آبادانی چهار رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *