رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فریبا: شاهد یک استقلال متحول شده بودیم/ عملکرد مجیدی در این فصل قابل تحسین‌ بود

10:55 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۳۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عملکرد مجیدی در این فصل قابل تحسین‌ بود چراکه ۲۷ هفته استقلال شکستی نخورده و بیشتر فصل هم صدرنشین‌ بوده است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی سرنوشت‌ساز تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار بسیار سختی بود. بازی کاملاً فیزیکی و پرس در پرس بود. مسابقه‌ای بسیار فیزیکی که البته در آن‌ تمام کارهای فنی، زوج‌سازی، ترکیبی، تغییر سیستم و …. هم دیده می‌شد.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی نبرد اصلی میانه میدان است و هر کسی وسط زمین را بگیرد برنده است. هافبک‌های استقلال بسیار خوب بازی کردند. از سوی دیگر خط دفاعی استقلال با سیستمی که‌ فولاد، مبنی بر استفاده از سیستم ارسال‌های مستقیم، بازی کرد، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و هر سه بازیکن خط دفاعی استقلال به خصوص غلامی چندین موقعیت خطرناک حریف را دفع کردند. از طرفی مدافعین در بحث بازیسازی هم خیلی کمک کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: گل‌های خوبی در این دیدار زده شد. گل اول استقلال ترکیبی بود و گل دوم هم مهدی‌پور حدو ۴۰ متر با توپ حرکت‌ کرد و پاس زیبای‌ او را حردانی به زیبایی وارد دروازه فولاد کرد. در دقایق پایانی نکونام تغییر سیستم داد و بازیکنان سرعتی‌اش را به زمین‌ آورد و این طبیعی است وقتی تیمی عقب است بی‌محابا حمله می‌کند تا به‌ گل برسد. البته ما هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل‌های خودمان را بیشتر کنیم، اما در هر صورت دو بر یک بردیم.

فریبا تصریح کرد: تبریک فوق‌العاده به بازیکنان و کادرفنی و کادرمدیریتی استقلال و تبریک به هواداران که خیلی امیدواریم با پیروزی در سه هفته پایانی یک رکورد منحصر به فرد از خودمان ثبت‌کنیم؛ آن‌هم ثبت ۳۰ بازی بدون شکست در لیگ. عملکرد فرهاد در این فصل قابل تحسین‌ بود چراکه ۲۷ هفته استقلال شکستی نخورده و بیشتر فصل هم صدرنشین‌ بود و از همه مهمتر اینکه در هفته‌های پایانی شاهد یک تیم متحول شده از استقلال از دفاع خوب تا خلق موقعیت‌های بسیار و …. بودیم. هوادار بازیکنی را دوست دارد که دریبل زن، گلزن، شوت‌زن، خلاق و …‌ باشد و این‌اتفاق در پنج هفته پایانی برای استقلال از لحاظ سیستم مناسبی که فرهاد اتخاذ کرده بود رخ داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم استقلال توانست در هفته‌های پایانی بدون لغزش امتیازات مناسب را جمع‌آوری کند و به بازی‌های تیم حریف توجهی نداشته باشد. این موضوع نشان از این داشت که کادرفنی خیلی خوب از لحاظ ذهنی بازیکنان را توجیه کرده بود و ثمره آن این شد در 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را تثبیت کند. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم که پس از چند فصل بار دیگر شاهد قهرمانی استقلال در لیگ هستیم. امیدوارم استقلال در ۳ دیدار پایانی خود هم بدون توجه به اینکه قهرمان شده بهترین عملکرد را ارائه دهد تا بتواند بدون شکست لیگ بیست‌ویکم را پشت سر و یک رکورد تاریخی از خودش بر جای بگذارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *