کشف و توقیف احتکار 200 تن روغن خوراکی در جنوب تهران

10:11 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۲۷۵
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 200 تن انواع روغن خوراکی احتکار شده خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاها را 5 میلیارد تومان اعلام کرده اند.

خبرگزاری میزان - سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از احتکار کالاهای اساسی، کارشناسان وزارت صمت و تعزیرات با محوریت این پلیس طی هفته گذشته بصورت روزانه جهت سرکشی و رصد توزیع و قیمت کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی به سطح شهر اعزام که مامورین این پلیس موفق به کشف احتکار انواع روغن خوراکی در انبارهای جنوب تهران به ارزش 5 میلیارد تومان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبارها را پلمپ کردند، افزود: بیش از 200 تن روغن جامد و مایع خوراکی کشف ، ده نفر متهم دستگیر و 20 فقره پرونده درخصوص احتکار کالاهای اساسی تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: بازار کالاهای کشور در ماه های گذشته تحت تاثیر عواملی همچون حذف ارز ترجیحی، بحران جنگ اوکراین، خبر های منفی برجام و غیره با نوسانات صعودی مواجه بوده و این امر باعث گردید عده ای سود جو و منفعت طلب از فرصت استفاده و اقدام به احتکار کالا های اساسی نمایند. تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر با جدیت بیشتری انجام می شود. لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس احتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *