رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربیعی: کمترین حق مس این بود که به گل‌گهر نبازد/ بدترین قضاوتی بود که برای تیم من رخ داد

23:49 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۶۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: کعبی از بهترین بازیکنان من است و اشتباه در هر بازی پیش می‌آید زیرا بازیکنان ربات نیستند.

خبرگزاری میزان – محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان مقابل گل گهرسیرجان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*به تیم گل‌گهر سیرجان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازیکنانم فوتبال خوبی بازی کردند و شاید اتفاقات بازی باعث شد شکست بخوریم. ما در یک مسیر بدشانسی قرار داریم. از هفته پیش و تا همین دیروز و هم امروز بدشانسی داشتیم و دو بازیکن تیمم مسموم شدند. در بین دو نیمه هم رضایی مصدوم شد و باغیرت برای ما بازی کرد و من مجبور شدم در دقیقه ۶۰ تعویضش کنم. منشا هم با درد زیاد در پای چپ بازی کرد.

*این نوع باخت‌ها ارزشمند است زیرا فلسفه تیم من در زمین اجرا می‌شود. گاهی اوقات بعد از یک سری بازی‌ها من گفته‌ام که خوب نبودیم اما بازیکنان من فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند و گاهی اوقات هم پیش می‌آید که نتیجه نگیریم. ما می‌دانستیم نقطه قوت گل‌گهر روی ضربات ایستگاهی است و روی یک کرنر گل خوردیم اما تیم من چند موقعیت در نیمه نخست و چند فرصت گلزنی خوب در نیمه دوم ایجاد کرد. چنین داربی پرموقعیت و پرگلی سزاوار فوتبال کرمان است.

*کمترین حق تیم من این بود که نبازد زیرا شایسته امتیاز گرفتن بودیم. بازیکنانم شایسته تشویق کردن هستند. امیدوارم آقای افشاریان عزیز فکر می‌کند تیمم رفسنجان چهارم یا پنجم است، می‌توانند با هر ادبیاتی با او صحبت کنند. با احترام به حاج‌ملک این بدترین قضاوتی بود که برای تیم من رخ داده بود و حتی‌می‌توانست یکی دو بازیکن گل‌گهر را که کارت داشتند، اخراج کنند.

*رضایی مصدوم بود و می‌خواستیم در بین دو نیمه او را تعویض کنیم. در زمانی که یک گل عقب افتادیم، تعویض رخ داد. من او را تعویض کردم تا خدایی نکرده مصدومیت زیاد نشود. بعد از آن مجبور شدیم تاکتیک را عوض کنیم. در چپ قوی‌تر شدیم و قائم اسلامی‌خواه را برای جلو بردن تیم به میدان فرستادیم. مقابل تیم سیرجان خوب بازی کردیم و اگر امتیاز از این تیم کم نمی‌شد، الآن جزو مدعیان بود. از قلعه نویی بپرسید که چه تیمی در این فصل بیشتر آن را اذیت کرده، قطعا نام مس را به زبان می‌آورد. مردم کرمان از این پیروزی لذت بردند.

*کعبی از بهترین بازیکنان من است و اشتباه در هر بازی پیش می‌آید زیرا بازیکنان ربات نیستند. او با مصدومیت همسترینگ خودش را به این بازی رساند. این اشتباه چیزی از ارزش‌های او کم نمی کند. او فوتبال خوبی تاکنون برای ما ارائه داده و دو گل بسیار خوب را به ثمر رسانده است. من از تیمم و به خصوص از خط دفاعی راضیم زیرا موقعیت به حریف نداد. در ۶۵ دقیقه اول فرصتی به گل‌گهر ندادیم و گل دوم روی یک ضدحمله بود زیرا تمام تیم جلو کشیده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *