رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: در یک روز سخت، بازی به خیر گذشت/ در روز توقف حریفان‌ به یک امتیاز رسیدیم

23:44 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۶۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم تمام داشته های فنی مان را وارد زمین کردیم.

خبرگزاری میزان – رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در یک روز سخت، بازی به خیر گذشت و در دقیقه ۹۲ بازی به گل تساوی رسیدیم. از همه مهم‌تر لطف خدا بود که به دل بازیکنانم و تماشاگران مان نگاه کرد و روح تسلیم نشدنی بازیکنان نفت را با ذره ذره وجودم لمس کردم.

*خدا را شکر می کنم در روزی که بازی می توانست یک بر صفر تمام شود، بازی با تساوی تمام شود. ما از دقیقه دو سه بازی صاحب موقعیت شدیم و بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲۰ دقیقه اول نیز سه چهار موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم و البته فوتبال است و به خاطر استرسی است که به بازیکنانم وارد می شود.

*در نیمه دوم تمام داشته های فنی مان را وارد زمین کردیم. سه بار تغییر سیستم دادیم تا در نهایت جواب گرفتیم و به گل تساوی رسیدیم. در روزی که حریفان‌مان عقب ماندند به یک امتیاز رسیدیم.

*باتوجه به این که با تیم پشت سری مان سه امتیاز فاصله داریم و همچنین باتوجه به بازی های رو دررویی که داریم می توانیم با اعتماد به نفس بهتری در بازی های آینده بازی کنیم. در روزی که همه رقبای ما عقب افتاده اند اما جنگ ما با فجر و شهر خودرو ادامه دارد.از تیم نساجی تشکر می کنم معنای بازی جوانمردانه را نشان دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *