رئیس کل دادگستری مازندران: دادستان‌ها درحفظ حقوق بیت المال نقش موثر وپررنگ داشته باشند

11:00 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۴۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران نقش دادستان ها درحفظ حقوق بیت المال را بسیار مهم دانست وگفت: دادستان ها در راستای اجرای سند تحول بیش از گذشته حضور پررنگ و موثر درحفظ حقوق عامه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی اظهارکرد: روسای و دادستان ها باید ازمیزان پرونده های کثیرالشاکی درحوزه خود مطلع و نسبت به مشخص کردن دلایل و آسیب‌شناسی آن اقدام و به سرعت وبا دقت این پرونده‌ها را تعیین تکلیف کنند.

وی به اهمیت صلح وسازش اشاره کرد وگفت: فرهنگ اسلامی، ایرانی جامعه ما بویژه فرهنگ استان مازندران برای استفاده از ظرفیت میانجی گری برای صلح وسازش بسیار مستعد است و می ‌توان با توجه به این عامل مهم وتاثیرگذار مشکلات بسیاری را در حل و فصل کرد روسا و دادستان ها می توانند برای حل و فصل و تقلیل خسارات ناشی از دعواها از محبوبیت و اقتدار افراد ریش سفید، دارای اقتدار، صاحب نفوذ و معتمدان محلی استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران براجرای بند بند سند تحول وتعالی دستگاه قضایی برنامه ریزی مستمرونظارت برعملکرد ها تاکید وخاطرنشان کرد: بایک برنامه ریزی درست ومنظم وبا روحیه جهادی وخلوص درعمل می توانیم به هدف اصلی دستگاه قضایی استان دراجرای عدالت وجلب رضایت مردم برسیم.

وی نقش دادستان ها درحفظ حقوق بیت المال را بسیار مهم دانست وگفت: دادستان ها در راستای اجرای سند تحول بیش از گذشته حضور پررنگ و موثر درحفظ حقوق عامه داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *