آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا ویژه طلاب سال1400 برگزار شد

15:12 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۵۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از برگزاری آزمون جذب عمومی منصب قضاء ویژه طلاب سال 1400 در مرکز استان قم و با حضور نزدیک به یک هزار و 725 شرکت کننده خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمد باقر الفت از برگزاری آزمون جذب عمومی منصب قضاء ویژه طلاب سال 1400 در مرکز استان قم و با حضور نزدیک به یک هزار و 725 شرکت کننده خبر داد، گفت: نتایج آزمون تستی تا اواخر خرداد ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور  اعلام می شود.

وی افزود: آزمون جذب عمومی منصب قضا ویژه طلاب سال 1400 در مرکز استان قم و با حضور نزدیک به یک هزار و 725 برگزار شد که به تفکیک شرکت کنندگان این آزمون  1673 نفر آقا و 52 نفر خانم بودند.

معاون رئیس قوه قضاییه گفت : روند برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تستی جهت ادامه مراحل استخدامی، به مصاحبه علمی و آزمون شخصیت دعوت و پس از قبولی به مراحل گزینش رهنمون خواهند شد و پس از قبولی در مرحله گزینش به مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی برای گذراندن دوره آموزشی و کارآموزی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *