صادقی: هیچ تیمی اندازه ذوب‌آهن با مصدومیت روبرو نبود/ هندبال ایران با مشکل کوتاهی قامت روبروست

7:45 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۵۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: روند تیم ما در این فصل خوب بود، اما متأسفانه مصدومیت‌های بدموقع و پرتعدادی برای ما به وجود آمد.

حمید صادقی در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح کیفی لیگ برتر هندبال و قهرمانی تیم سپاهان اصفهان با غلبه بر تیم شهید شاملی کازرون، اظهار داشت: دو تیم بزی خیلی خو و باکیفیتی در فینال انجام دادند. سپاهان و شهید شاملی کازرون هم در بازی اول و هم در دیدار دوم رقابت نزدیک و فشرده‌ای داشتند و مدام شاهد بودیم که نتیجه در طول بازی بالا و پایین می‌شد. در نهایت به تیم سپاهان تبریک و خسته نباشید می‌گویم که با ارائه یک بازی هماهنگ‌تر و کم اشتباه‌تر توانست قهرمان لیگ برتر هندبال برسد. البته در بازی دوم فینال کازرونی‌ها بازی خوبی انجام دادند و حتی کم مانده بود که به پیروزی برسند، اما در نهایت قهرمانی به سپاهان رسید.

وی با تمجید از عملکرد دروازه‌بان باتجربه تیم سپاهان اصفهان، خاطرنشان کرد: واقعا باید به سیاوشی بابت عملکرد بی‌نظیرش در فینال تحسین گفت. سیاوشی نمایش عالی در مهار ضربات پنالتی داشت و می‌توان گفت با دفع توپ‌های بازیکنان شاملی توانست بازی را به سود سپاهان دربیاورد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درخصوص سومی این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال، گفت: روند تیم ذوب آهن در این فصل خوب بود، اما متاسفانه مصدومیت‌های بدموقع و پرتعدادی که برای ما به وجود آمد، جالب بود و با قاطعیت می‌گویم هیچ تیم دیگری به اندازه ذوب آهن از آسیب‌دیدگی‌ها ضربه نخورد. همین مصدومیت‌ها باعث شد تا به هدف‌مان که حضور در فینال بود، نرسیم، اما خوشحالم که در نهایت روی سکیو سوم ایستادیم تا شرمنده هواداران ذوب آهن نشویم.

این مربی هندبال در مورد حضور وسلین وویویچ در محل بازی فینال و همچنین ارزیابی‌اش از حضور این مربی مونته‌نگرویی روی نیمکت هدایت تیم ملی هندبال ایران، اظهار کرد: به نظرم فدراسیون در آوردن وویویچ به ایران و سپردن هدایت تیم ملی هندبال به این مربی بزرگ کار بزرگی کرده است و باید به پاکدل بابت این انتخاب دست مریزاد گفت. وویویچ یکی از بهترین مربیان فعلی هندبال در جهان است و عملکردش در رده ملی و هم باشگاهی نشان از سطح فنی بالای وی دارد. وی در زمانی که بازیکن بود هم جزو برترین هندبالیست‌های جهان به شمار می‌رفت و امیدوارم هندبال ایران با حضور این مربی نامدار جهش داشته باشد.

صادقی در پایان در مورد قامت کوتاه هندبالیست‌های ایرانی در مقایسه با معیارهای جهانی این رشته و تاثیر آن در نتایج هندبال ملی ایران در مسابقات مختلف، گفت: واقعا موضوع کوتاهی قامت هندبالیست‌های ایرانی یکی از ضعف‌های اصلی است که متاسفانه در سال‌های اخیر هم در بحث استعدادیابی و شناسایی نونهالان با قد بلند خوب کار نشده است. در سالیانم قبل فدراسیون هندبال در موضع غربالگری و شناسایی استعدادها خوب عمل نکرده بود، اما با حضور پاکدل توجه ویژه‌ای به استعدادیابی درست و علمی شده اسنت و هم اکنون تیم ملی نونهالان از نظر قد و قامت در سطح معیارهای جهانی است، ولی امیدوارم این نونهالان خوب مدیریت شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *