۱۱ تن مواد غذایی احتکار شده با ورود دادستانی تاکستان کشف و بین مردم توزیع شد

14:48 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۵۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان داستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: با ورود دادستانی ۶ تن روغن خوراکی و ۵ تن ماکارانی احتکار شده در انباری بکی از روستاهای شهرستان با قیمت خرید بین اهالی محل توزیع شد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با برخورد دستگاه قضا با اخلال گران در توزیع مایحتاج عمومی مردم گفت: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد دستگاه قضا با هرگونه تخلف و بی‌نظمی در عرضه و توزیع مایحتاج عمومی روز گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان تاکستان یک انبار در یکی ار روستاهای بخش مرکزی شهرستان که توسط یک فروشنده مقدار زیادی مواد غذایی در آن احتکار شده بود شناسایی وکشف شد.

وی بااشاره به توقیف این انبار با دستور قضایی گفت: از این انبار حدود ۶ تن روغن خوراکی و۵ تن ماکارانی وسایر اقلام که باقبمت قبل خریداری شده بود کشف شد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه برای فرد محتکر پرونده قضایی تسکیل شد افرود: تمامی مواد غذایی مکشوفه با دستور دادستانی به قیمت خرید با ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون تومان و به فیمت روز با ارزش حدودیک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان بین اهالی همان روستا توزیع شد.

رجبی با اشاره به ادامه تلاش برای شناسایی سایر محتکران ابراز کرد: تمامی مواد غذایی احتکار شده به خصوص روغن خوراکی و ماکارانی پس از کشف بادستور دادستانی شهرستان تاکستان با قیمت خرید بین مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پبام/


برچسب ها: تاکستان احتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *