تارتار: امسال از داوری خیلی لطمه خوردیم/ به ادامه همکاری با ذوب آهن راغبم

19:33 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به کسب رده هفتم جدول امیدوار شویم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*جا دارد به تیم ترک زبان کشورمان خوشامد بگویم. من سابقه بازی در این شهر را دارم و می‌دانم شهر فوتبال دوستی است. تراکتور در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و در سه بازی گذشته، ۷ امتیاز کسب کرده است. از نظر روحی شرایط این تیم بهتر شده است.

*کار سختی داریم، اما با دیداری که هفته قبل داشتیم، بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و تمرینات خوبی انجام دادیم.  اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به کسب رده هفتم جدول امیدوار شویم. با بازیکنان هم صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم.

*اگر انرژی خوبی صرف کنیم و هواداران هم در ورزشگاه باشند و انرژی مضاعفی به ما دهند، می‌توانیم امیدوار باشیم در پایان فصل جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دهیم و به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

*بردی نداشتیم، اما بازی‌های خوبی به نماش گذاشتیم. دو باختی که داشتیم، مشخص شد که در حق ما اجحاف شده و می‌توانستیم برنده بازی شویم و یا حداقل مساوی را به دست آوریم. امسال از ناحیه داوری واقعا صدمه خوردیم. ما تیم پوست کلفتی هستیم. با این همه اشتباه داوری، در این منطقه از جدول هستیم و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم.

*محرومی نداریم، اما پورعلی مصدوم است که امیدواریم از اواسط این هفته به ما ملحق شود.

*تیم ما تغییرات زیادی داشته است. خودم هم پیش بینی می‌کردم که فراز و نشیب زیادی داشته باشیم. مهم اینست که کیفیت بازی ما مناسب است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، نگرانی ندارد. امیدواریم فرصت‌های از دست رفته در هفته گذشته را جبران کنیم.

* بارها جواب دادم و از باشگاه تشکر کردم که به ما اعتماد دارند. صحبت‌هایی درباره سال آینده شده است. خودم هم خیلی راغب هستم و باعث افتخارم است که در یک تیم بزرگ به نام ذوب آهن فعالیت کنم. باید به گونه‌ای باشد که سال آینده پیشرفت کنیم و باشگاه هم دنبال همین هدف است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *