رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صالحی امیری: هیچ‌کس مداخله از بیرون در فوتبال را نخواهد پذیرفت/ مجمع تنها مرجع برای تعیین تکلیفِ فوتبال است

11:17 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از روز اول بنابر توصیه مشاوران و مدیران تصمیم گرفتیم وارد فوتبال نشویم، اما آرزو می‌کنم عقلانیت در تصمیم‌گیری حاکم شود.

خبرگزاری میزان - سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی ورزشگاه در واکنش به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین روند برگزاری مجمع دهم خرداد ماه صحبت‌‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*از روز اول بنابر توصیه مشاوران و مدیران مان تصمیم گرفتیم وارد فوتبال نشویم، اما آرزو می‌کنم عقلانیت در تصمیم‌گیری حاکم شود و مداخلات بیرون از جامعه فوتبال قطع شود. 

*مجمع فدراسیون تنها مرجع صلاحیت‌دار برای تعیین تکلیف فوتبال است. این موضوع ممکن نیست مگر اینکه به عقلانیت و منافع ملی فکر کنیم.

*در آستانه اعزام به جام جهانی قطر هستیم. فدراسیون فوتبال امروز بیشترین آرامش و ثبات مدیریتی را نیاز دارد. به همین دلیل به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش تقاضا دارم مجمع براساس اساسنامه مصوب فیفا که مصوب داخل هم هست، در اولین فرصت تشکیل شود و همگان تسلیم تصمیم مجمع شوند. هیچ فردی مداخله از بیرون در فوتبال را نخواهد پذیرفت.

*اعضای مجمع و مدیران فدراسیون فوتبال، انسان‌های شریفی هستند. قهرمانان فوتبال سرمایه‌های ملی ما هستند. مردم با فوتبال نشاط و شادی را به خانه‌ها می‌برند و به همین دلیل فوتبال باید در وضعیت آرام و باثباتی باشد. لازمه این موضوع هم این است همه حواشی را کنار بگذارند، مداخلات بیرونی قطع و عقلانیت در چارچوب منافع ملی حاکم شود تا مجمع تصمیم بگیرد و همه تسلیم تصمیم مجمع باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *