رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه قضا استان کرمان به رفع موانع و مشکلات کارخانه فولاد بافت ورود کرد

23:09 - 22 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۵۱۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستگاه قضا استان کرمان به رفع موانع و مشکلات کارخانه فولاد بافت در راه توسعه فاز دوم و افزایش جذب نیروی انسانی ورود کرد.

خبرگزاری میزان -  نشست ستاد اقتصاد مقاومتی باحضور  یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان ، جمعی از معاونین دادگستری و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان بافت با موضوع رفع موانع و مشکلات کارخانه فولاد بافت در راه توسعه فاز دوم و افزایش جذب نیروی انسانی برگزار شد.

بخشی، معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان گفت: در این نشست تصمیماتی در جهت رفع  مشکلات این کارخانه اخذ شد که در صورت رفع این موانع چند صد نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.

در ادامه این نشست از یک واحد تولیدی شانه تخم مرغ در ارزوئیه بازدید و مقرر شد در راستای رفع مشکل این واحد تولیدی با بانک پیگیری های لازم صورت گیرد.

گفتنی است که ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به منظور حمایت از تولید و تحقق شعار سال مبنی بر "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" در دو سال گذشته 330 پرونده اقتصاد مقاومتی را مورد رسیدگی قرار داده  و سعی شده که موانع پیش روی مدیران اقتصادی برداشته شود و در این رابطه در مواردی به طور کامل به نتیجه رسیده و بخشی نیز در دست پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *