رشد 600 درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی در ماه‌های اخیر

17:36 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۴۰۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: ورود رئیس قوه قضاییه به این بخش و همچنین تعزیرات و همکاری دادستان‌ها و روسای کل دادگستری ها و سازمان بازرسی کل کشور با تشکیل گروه‌های بازرسی و اعزام به استان‌ها و تهیه گزارش کارشناسی و آسیب‌شناسی از جمله اقدامات مهم در دولت سیزدهم  بود که این امر جای تقدیر دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در ماه‌های اخیر گفت: حضور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه در انبارهای  این سازمان موجب دیده شدن گسترده  کالاها موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور شد . همچنین این حضور باعث شد تا مسئولان اجرایی به این قضیه ورود کنند  و ما در برخی از استان‌ها همچون هرمزگان، در ماه‌های اخیر شاهد رشد بیش از ۶۰۰ درصدی تعیین تکلیف اموال تملیکی باشیم.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ،۹۹ کل تعیین تکلیف اموال تملیکی ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: پیرو دستورات رئیس جمهور ساختار سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی اصلاح شد ولی برخی مشکلات دیگری مانند نیروی انسانی و عدم تناسب نیرو و امکانات با وظایف سازمان اموال تملیکی باقی مانده است.

اجتهادی بیان کرد: ورود رئیس قوه قضاییه به این بخش و همچنین تعزیرات و همکاری دادستان‌ها و روسای کل دادگستری ها و سازمان بازرسی کل کشور با تشکیل گروه‌های بازرسی و اعزام به استان‌ها و تهیه گزارش کارشناسی و آسیب‌شناسی از جمله اقدامات مهم در دولت سیزدهم  بود که این امر جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *