امکان بازگشت زائران ایرانی عتبات عالیات از مرزهای زمینی

15:53 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۳۸۲۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: زائران ایرانی برای بازگشت به ایران از مرزهای زمینی مشکلی ندارند.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: جواد هدایتی گفت: هم اکنون مسئولان کشور عراق برای تردد مرز زمینی به عراق تصمیمی نگرفته‌اند و انجام تردد زائران برای سفرهای زیارتی و گردشگری به این کشور تنها از طریق سفر هوایی امکان پذیر است اما مرز برای بازگشت زائران ایرانی از کشور عراق به ایران باز است و امکان بازگشت آنها فراهم است.

به گفته مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم اکنون مرز باز است و ایران روادید برای تردد اتباع عراقی به ایران را براساس شیوه نامه و شرایط بهداشتی لازم صادر می‌کند اما تردد ایرانیان به کشور عراق از طریق مرز زمینی امکان پذیر نیست.

هم اکنون نرخ بلیت برای سفر به عتبات عالیات افزایش یافته و نرخ‌ها به بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده به طوری که تاکنون چندین بار سازمان هواپیمایی کشور و دفتر انجمن خدمات مسافرت هوایی اعلام کردند که این نرخ برای زائران بالا است و پیگیری‌ها برای کاهش نرخ در حال انجام است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *