رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان ارزاق عمومی مردم دستور ویژه صادر کرد

20:13 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۱۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیرو دستور ویژه‌ای به روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان خواستار برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مردم شد.


خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در دستور ویژه‌ای به روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان خواستار برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مردم شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این دستور با اشاره به پاره ای از گزارشات که حاکی از فعالیت تعدادی افراد سودجو در احتکار و گران‌فروشی ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مردم و قاچاق پاره ای از این اقلام از روسا و دادستان های حوزه های قضایی خواست با هماهنگی با مجموعه های دست اندرکار خصوصاً ضابطان قضایی، مدیران اجرایی، بازرسان سازمان صنعت معدن تجارت، بازرسان اتحادیه ها و پرسنل سازمان تعزیرات حکومتی در سطح استان اقدامات بازدارنده موثر مدنظر قرار دهند.

عتباتی پیرو این دستور تاکید کرد: تشکیل اکیب های تلفیقی و انجام بازرسی های هدفمند و تعیین تکلیف اموال حاصل از رفتارهای مجرمانه اعلام شده ضرورت دارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین پیرو دستورات خود تصریح کرد: در خصوص اقداماتی که منجر به اخلال در نظم عرضه و توزیع می شود به صرف تشکیل پرونده صنفی اکتفا نکرده و اقدامات قضایی لازم در تعقیب مجرمان با لحاظ مبانی و مقررات قانونی به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در دستور کار قرار گیرد و به صورت روزانه به دفتر پیگیری جرایم خاص و پرونده‌های ویژه دادگستری استان گزارش داده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *