رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

علی‌حسینی: حقمان بیشتر از ۳ طلا بود/ تأسف می‌خورم نتوانستیم نفرات بیشتری اعزام کنیم

1:24 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۰۵۳
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: اگر نفرات بیشتری در یونان بودند مدال‌های بیشتری می‌گرفتیم.

سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب ۳ مدال طلا و رکوردشکنی علیرضا یوسفی ملی‌‎پوش فوق سنگین ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در یونان، اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود و نتایج خوبی برای ما رقم خورد. با اینکه فقط یک نماینده در این مسابقات داشتیم، یوسفی ۳ مدال طلا کسب کرد و هم رکورد دوضرب جهان را یک کیلوگرم افزایش داد. امیدوارم این نتایج همچنان ادامه داشته باشد.

وی در خصوص حضور تنها یک وزنه‌بردار پسر در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: به خاطر شرایطی که پیش آمد و مسائلی که اتفاق افتاد، نتوانستیم سایر نفرات را همراه خود به این مسابقات بیاوریم و بابت همین مسئله تأسف می‌خورم. قطعاً اگر نفرات بیشتری همراه تیم به یونان می‌آمدند مدال‌های بیشتری کسب می‌کردیم. نتایجی در این پیکارها به دست آمد که سایر بچه‌ها هم در اوزان مختلف می‌توانستند برای کشورمان مدال‌آوری کنند، اما این اتفاق رخ نداد. در مسابقات قهرمانی آسیا جبران خواهیم کرد و تمام بچه‌ها به حق خودشان خواهند رسید.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در پایان خاطرنشان کرد: علیرضا یوسفی خوب کار کرد و نتیجه زحمات خودش را‌ با کسب‌ ۳ طلا و رکوردشکنی گرفت. او بعد از مسابقات قهرمانی آسیا یک ریکاوری خوب داشت. تمرینات خوبی در برای او در نظر گرفته بودیم که توانست رکورد جهان و سه مدال طلا را به دست بیاورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *