رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات حقوقی قضایی یک هزار و 60 نمازگزار در ماه مبارک رمضان توسط دادستانی تهران بررسی شد

17:12 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۸۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پس از حضور دادستان تهران و مدیران دادسراهای پایتخت در مساجد مختلف، به یک هزار و 60 درخواست حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات نمازگزاران در خصوص این موارد از سوی مقامات دادستانی تهران صادر شد.

خبرگزاری میزان- دادستان تهران و معاونانش در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تکریم مردم و تعمیق ارتباطات مردمی مسئولان قضایی، با حضور در جمع نمازگزاران مساجد مختلف تهران در ماه مبارک رمضان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی یک هزار و 60 نفر از مردم رسیدگی کردند.

در این برنامه که به طور مستمر در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد، 35 نفر از معاونان دادستان تهران و سرپرستان نواحی 32 گانه دادسرا در 27 مسجد حضور پیدا کردند و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و گفت‌و‌گو با ائمه جماعت ضمن رصد مطالبات عمومی و اجتماعی مردم در مناطق مختلف تهران و اتخاذ تدابیر لازم، به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را ارائه کردند.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز در حاشیه برپایی میزهای خدمت در مساجد، با حضور در مسجد ارگ و مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران پس از اقامه نمازهای جماعت ظهر و عصر به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان و کسبه رسیدگی و دستورات لازم را برای حل و فصل پرونده‌های مراجعه کنندگان صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان مسجد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *