رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری 823 سارق در طرح رعد 55

14:13 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۵۱۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 823 سارق در طرح رعد 55 و کشف بیش از 142 هزار مورد کالای قاچاق خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در پنجاه و پنجمین مرحله از طرح رعد با اشاره به مقابله جدی پلیس پایتخت با موضوع قاچاق کالا، بیان داشت: در حوزه مقابله با قاچاق کالا 31 نفر دستگیر و بیش از 142 هزار مورد کالای قاچاق کشف و در این رابطه 29 نفر دستگیر که ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه بیش از ده میلیارد و 234 میلیون تومان می باشد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و احتکار مایحتاج عمومی جامعه، بیان داشت: از دو انبار بزرگ در جنوب تهران بیش از 30 تن آرد و یکهزار تن شکر، برنج و روغن کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر در این طرح، بیان داشت: در این رابطه 281 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 617 نفر معتاد متجاهر از سطح مناطق مختلف شهر جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر برخورد با سارقان و مالخران، گفت: در این طرح 823 نفر سارق دستگیر که 424 نفر از این سارقان دارای سوابق متعدد بودند.

وی افزود: در اجرای طرح رعد پنجاه و پنج 257 حکم قضایی اجرا و 33 باند متلاشی و تعداد 139 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

سردار رحیمی بیان داشت: ارزش تقریبی اموال مکشوفه در این طرح بیش از 24 میلیارد و 447میلیون تومان برآورد شده است.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام باند سارقان حرفه ای لوازم و محتویات خودرو، عنوان داشت: از این باند 3 نفره، 105 باطری خودرو سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به انهدام باند قاچاق گازوئیل، گفت: با پیگیری ها و اقدامات اطلاعاتی این باند که در زمینه احتکار گازوئیل فعالیت داشتند، شناسایی و از آنان سیصد هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام باند سرقت اطلاعات و برداشت غیر مجاز وجه از کارت های بانک، بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی یکی از سرشاخه های این باند دستگیر و تاکنون 50 نفر شاکی این پرونده شناسایی شده اند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقین حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 170 عدد دینام کولر از آنان، گفت: در این طرح یک باند مالخران اموال مسروقه شناسایی که از مخفی گاه آنان 30 دستگاه ضبط خودرو و 13 عدد باطری خودرو کشف شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت پلیس سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *