کشف 55 تن روغن خوراکی احتکار شده در ری

13:59 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۴۳۷
فرمانده انتظامي شهرستان ري از کشف 55 تن روغن خوراکی احتکار شده در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جليليان گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی ،ماموران کلانتری امین آباد گزارش های مبنی بر احتکار کالای اساسی و مصرفی در انباری در محدوده اتوبان شهید "رجایی" دریافت کردند .

وی افزود: تیم عملیاتی این کلانتری پس از هماهنگی های قضائی با حضور معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران و بازرسان اداره اصناف، از محل شناسایی شده بازدید و 55 تن روغن خوراکی به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کشفیات به دست آمده دراین عملیات به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود گفت: اموال کشف شده با هماهنگی قضائی مقرر شد با قیمت مصوب از طریق فروشگاه های زنجیره ای بین شهروندان توزیع شود.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس احتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *