اخبار ضد و نقیض‌ درباره امیری/ ملی‌پوش پرسپولیس جام جهانی را از دست می‌دهد؟

11:53 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی روز قبل مقابل ذوب آهن در آستانه از دست دادن فصل قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - وحید امیری، ملی‌پوش تیم فوتبال که از مدت‌ها قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و تمریناتش را به صورت اختصاصی انجام می‌داد، شب گذشته بعد از مصدومیت سعید آقایی در ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن قرار گرفت، اما در دقایق پایانی بازی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و حتی با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

وضعیت مصدومیت امیری در اواخر بازی برابر ذوب آهن شرایط او را برای دیدارهای پیش رو با اما و اگرهایی روبرو کرده و حتی گفته می‌شود وی که با آسیب‌دیدگی از ناحیه دیسک کمر مواجه بوده، باید تخت عمل جراحی قرار گیرد.

قرار است ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی دیگر ام‌آر‌‌آی بدهد و در صورت لزوم تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار خواهد گرفت که اگر این اتفاق رخ هد فصل برای این بازیکن به تلخ‌ترین شکل ممکن پایان خواهد یافت و حتی این احتمال وجود دارد که امیری جام جهانی را نیز از دست بدهد.

همچنین با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با هماهنگی انجام شده، تصویربرداری از کمر امیری امروز صبح انجام شد و با آمدن جواب MRI مشخص می‌شود که وضعیت او برای ادامه فصل چگونه خواهد بود و همچنین این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *