رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه بندر ترکمن: قضازدایی سیاستی راهبردی در تحقق تحول قضایی در قوه قضاییه است

8:59 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۰۶۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه سیاست قضازدایی گامی محکم در تحقق تحول قضایی در قوه قضاییه است، گفت: این طرح در راستای کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا، سیاستی راهبردی در قوه قضاییه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصالح منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات رئیس دستگاه قضا، بیان کرد: سیاست قضازدایی گامی محکم در تحقق تحول قضایی در قوه قضاییه است.

امام جمعه بندر ترکمن  افزود: قضا زدایی، امید را در جامعه نسبت به قوه قضاییه افزایش خواهد داد،  کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه سیاستی راهبردی از سوی رئیس دستگاه قضاست.

حجت الاسلام و المسلمین منصوری، تصریح کرد: از دیگر اقدامات موثر دستگاه قضا بهره‎گیری از مجازات جایگزین حبس است که مجازات جایگزین حبس نباید مشمول سارقان و بانیان ایجاد نا امنی نشود.

امام جمعه بندر ترکمن با اشاره به اینکه متن و ماهیت سیاست حبس زدایی، سیاستی ارزشمند و تحولی است، اضافه کرد: حبس زدایی، باید با یک سری اقدامات بازدارنده در جلوگیری از افزایش دامنه آسیب‌های اجتماعی اعمال شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین منصوری سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا را امید آفرین دانست و اظهار کرد: مصوبات خوبی پس از سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان گلستان مصوب شد و امیدواریم شاهد اجرای سریع‌تر این مصوبات به شکل عملی باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *