مهاجری: جنگ ما و فجر برای بقا در لیگ ادامه دارد/ خستگی بازی با تراکتور نبود می‌توانستیم گل بزنیم

21:13 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۹۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: داور روز خوبی را پشت سر گذاشت با اینکه بازی پربرخورد بود به داوری خسته نباشید می‌گویم.

خبرگزاری میزان – رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز از هفته بیست و ششم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*خوشحالیم تماشاگران توانستند به ورزشگاه بیایند اما تماشاگران ما برای ورود به ورزشگاه اذیت شدند. درباره بازی باید بگویم توانستیم بازی مستقیم فجر را کنترل کنیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم که اگر خستگی بازی با تراکتور نبود می‌توانستیم گل بزنیم. جنگ ما و فجر برای بقا ادامه دارد.

*به هر دو تیم خسته نباشید می‍گویم. حضور تماشاگران در استادیوم جو خوب و سالمی بود. از تماشاگرانی که از مسجدسلیمان با اتوبوس به شیراز آمدند تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند. در بحث تماشاگران باید بگویم ما از حضور آنها خوشحالیم. هفته گذشته که با تراکتور بازی داشتیم، باشگاه را تحت فشار گذاشتند که سامانه باید درست شود.

*درصدی باید به بچه ها می دادیم، اما هزینه سامانه کردیم. البته گفتم من از حضور تماشاگران خوشحالم چون جذابیت فوتبال با حضور تماشاگران است اما اگر بحثی هست باید برای همه باشد. ما سامانه را درست کردیم، حداقل ها را گذاشتند، درصد تعیین کردند و تماشاگر هم آمد. من از جو لذت بردم، آنها از اول تا آخر تیم خود را تشویق کردند و این زیبایی فوتبال است اما آن را قانونمند کنیم و اجازه ندهیم شبهه به وجود بیاید.

*سرآسیایی تلاش خود را کرد و بچه های ما هم زحمت خود را کشیدند. موقعیت های خوبی توانستیم ایجاد کنیم و بازی فجر را کنترل کردیم به ویژه بازی مستقیم حریف را در 20 دقیقه پایان بازی که با 3 مهاجم کار می کردند. توانستیم مرکز دفاع مان را پوشش دهیم تا روی توپ های بلند آسیب پذیر نباشیم از آن طرف در انتقال ها صاحب موقعیت شدیم.

*فکر می کنم اگر خستگی بازی با تراکتور نبود می توانستند ضربه آخر را تبدیل به گل کنند. بازی بدون گل تمام شد، اما با توجه به شرایط زمین که کیفیت نداشت بازی بدی نبود.

*شاید یکی از دلایلی که کادر فنی فجر آن استراتژی را داشت کیفیت زمین بود چون آنها در این زمین بیشتر کار کرده بودند. امیدوارم شیراز مانند سپاهان، فولاد و ... زیرساخت لازم را داشته باشد تا ما که اینجا می آییم لذت بازی را ببریم. بازی تمام شد اما جنگ ما و فجر ادامه دارد.

*فجر تیم شایسته و دوست داشتنی است، نفت مسجدسلیمان هم همین طور. عشق مردم همین تیم است، برای این تیم که هویت دارد و می تواند یک شهر را خوشحال کند این شرایط آزاردهنده است. دوست داشتم مقابل فجر در شرایط دیگری قرار می گرفتم.

*داور روز خوبی را پشت سر گذاشت با اینکه بازی پربرخورد بود به داوری خسته نباشید می گویم. امیدوارم جامعه داوری به گونه ای باشد که شائبه و انتقاد کمتر باشد، ما هم کمتر انتقاد کنیم. همان طور که گفتم ما در کوچینگ، تعویض و خیلی مسائل اشتباه می کنیم داور هم ممکن است اشتباه کند. چند روز پیش یک بازی منچسترسیتی را دیدم که VAR یک گل میلیمتری را خطا اعلام می کند اما ما حداقل ها را به داوری ندادیم. انها با یک چشم باید قضاوت کنند امیدوارم آنها هم از فشار خارج شوند و حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/


برچسب ها: رضا مهاجری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *