پاشایی: روی ضد حملات حساب کرده بودیم/ با هیچ آدم سیاسی لابی نکردیم و کسی پشت ما نیست

21:46 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۹۸۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فرزاد حاتمی از ما تعریف کرده بود و فقط گفته بود که با دو فوروارد بازی نکنیم.

خبرگزاری میزان – حسین پاشایی ، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم. می توانستیم به 3 گل دیگر برسیم. پرسپولیس به 3 امتیاز بازی نیاز داشت و ما روی ضد حملات حساب کرده بودیم. پرسپولیس به دنبال برد بود و در این شرایط یک امتیاز هم بسیار خوب بود. به همه اعضای باشگاه و هواداران تبریک می گویم. ما همه تلاش خودمان را کردیم اما قسمت نبود 3 امتیاز را بگیریم. به پرسپولیس هم تبریک می گویم که بازی خوبی انجام دادند. کادرفنی با شخصیتی دارند و همه بازی سطح بالایی را دیدند.

*در ابتدا باید از میزبانی خوب ذوب‌آهن تشکر کنم چرا که از رأس باشگاه تا همه افراد بسیار حرفه‌ای هستند. واقعاً امروز هواداران خیلی خوب از ما حمایت کردند و مورد تشویق قرار گرفتیم. درباره تهمت‌هایی که در فضای مجازی به ما زده شد باید بگویم که من 15 سال است که حتی نزدیک‌تر از برادر مهدی تارتار کنار او هستم و باید بگویم که جز پاکی از او ندیدم. این صحبت‌هایی که مطرح شد زاییده ذهن مریض برخی افراد است اما متأسفانه دست ما کوتاه بوده و نمی‌توانیم یقیه کسی را بگیریم. اعتقاد داریم که این افراد در همین دنیا جواب کارهای‌شان را می‌گیرند.  

*تا صبح  امروز پاسخ برخی افراد فریب‌ خورده را می‌دادم اما ما نان حلال خوردیم و می‌دانیم که لقمه حرام در زندگی تأثیر دارد. ما با هیچ آدم سیاسی لابی نکردیم و کسی پشت ما نیست و اگر اینجا هستیم به خاطر توانایی و تلاش خودمان بوده است. این درد‌آور است که اسم مسلمان روی خودمان می‌گذاریم اما بیرحمانه این حرف‌ها را مطرح می‌کنیم. این حرف‌ها روی جامعه ورزش تأثیر می‌گذارد اما این افراد بدانند که ناموس ما ناموس این آقایان هم هست.

*امیدوارم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این مسئله ورود کنند. همه توکل ما به خدا و اهل بیت است و ما کار خودمان را پیش می‌بریم. این مسائل دردآور است که بی‌علت به خانواده ما فحاشی می‌شود. ما آن دنیا این افراد را روی پل صراط می‌بینیم. 

*حمید مطهری مربی من بوده و او انسانی شریف و یک مربی کاربلد است. وقتی او از ما تعریف می‌کند برای ما باعث افتخار است. ما از او تشکر می‌کنیم. 

*فرزاد حاتمی از ما تعریف کرده بود و فقط گفته بود که با دو فوروارد بازی نکنیم. کدام مربی در این سال‌ها بیشتر از دو بار پرسپولیس را برده؟ آقای تارتار سه یا چهار بار پرسپولیس را شکست داده است. کدام مربی استقلالی توانسته در این سال‌ها چند بار استقلال را ببرد؟

*نمی‌شود از یک لیوانی که یک لیتر جا می‌گیرد انتظار داشته باشیم 10 لیتر داخل آن باشد. ما نفراتی را به ذوب‌آهن آوردیم که سال‌های آینده ستاره می‌شوند. مطمئن باشید سال آینده شرایط ذوب‌آهن خیلی بهتر از امسال خواهد بود و برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم. 

*امروز شرمنده هواداران‌مان شدیم که به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما در همین شرایط گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس هم ارزشمند بود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *