رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الهویی: آلومینیوم در ضدحملات خطرناک عمل می‌کند/ به غیبت تماشاگران در استادیوم‌ها عادت کرده بودیم

23:36 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۹۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: آلومینیوم اراک در هر دو بازی خود در جام حذفی برابر پرسپولیس و نساجی مستحق پیروزی بود.

خبرگزاری میزان – سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل آلومنیوم اراک از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در ابتدا از گرفتگی صدایم عذرخواهی می‌کنم. در این چند سال به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه عادت کرده بودیم صدای‌مان راحت به بازیکنان می‌رسید اما اکنون به حدی صدای هواداران زیاد است که متاسفانه صدای ما به بازیکنان نمی‌رسد.

*حاضر هستیم گلوی مان برای دادن زدن در جریان بازی بگیرد، اما هواداران در کنار گل گهر باشند و مثل امروز شاد از استادیوم بیرون بروند. به آن‌ها بابت حضور و همراهی‌شان با تیم تبریک می‌گوییم و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در کنار هم جلو برویم.

*یکی از بازی‌های سنگین لیگ ما بود. آلومینیوم اراک در هر دو بازی خود در جام حذفی برابر پرسپولیس و نساجی مستحق پیروزی بود. هرچند در بازی با نساجی نتیجه را از دست داد اما کیفیت بالایی نشان داد. تیم بسیار قابل احترامی است.

*روز گذشته هم گفتم تیمی است که ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد و در انتقال توپ از دفاع به حمله و ضد حمله زدن خیلی خوب عمل می‌کند. در نیمه اول بازی امروز هم در این بخش خیلی ما را اذیت کرد. در نیمه اول تیم برتر زمین بود و توانستند به 18 قدم ما رسیده و ضرباتی به چارچوب بزنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *