کولاکوویچ از جوانگرایی در تیم ملی ضرر نخواهد کرد/ نگرانی مردم نسبت به آینده والیبال ایران برطرف شد

10:05 - 20 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۹۲۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: والیبال ایران به لحاط ساختن بازیکنان باکیفیت مشکلی ندارد و کولاکوویچ از جوانگرایی در تیم ملی و اعتماد به بازیکنان جوان ضرر نخواهد کرد.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل که روز گذشته(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل برزیل انجام دادیم و عملکرد درخشانی که بازیکنان جوان تیم ملی در این بازی داشتند نشان دهنده این مسئله بود که می‌‌توان به این بازیکنان اعتماد کرد و کولاکوویچ هم از این اعتماد بهره کافی را برد. والیبال ایران به لحاط ساختن بازیکنان باکیفیت مشکلی ندارد و کولاکوویچ از جوانگرایی در تیم ملی و اعتماد به بازیکنان جوان ضرر نخواهد کرد البته باید مسیر پرورش این بازیکنان درست باشد.

وی ادامه داد: روز گذشته روز خوبی برای من بود و از بازی بازیکنان جوان تیم ملی لذت بردم. ضمن این که نگرانی مردم نسبت به آینده والیبال ایران برطرف شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در خصوص این که چرا کولاکوویچ در بازی با تیم قدرتمند برزیل اقدام به جوانگرایی کرد، گفت: به نظر من کولاکوویچ با این کار چند هدف را دنبال می‌کرد. یکی از دلایل این اتفاق این بود که کولاکوویچ می‌خواست به تعدادی از بازیکنان ثابت تیم ملی استراحت بدهد تا این بازیکنان مقابل روسیه با توان کافی به میدان بروند. شاید هم کولاکوویچ تصور می‌کرد حتی اگر با تمام توان مقابل برزیل قرار بگیرد باز هم شکست خواهد خورد و به همین دلیل این ریسک بزرگ را انجام داد.

وکیلی افزود: به هر حال کولاکوویچ باید یک روز به این بازیکنان میدان می‌داد. ضمن این که او به جوانگرایی اعتقاد دارد و دنبال فرصتی بود تا به بازیکنان جوان میدان بدهد. مردم هم از این جوانگرایی حمایت می‌کنند چون برای آنها عملکرد تیم ملی مهم است و اهمیت ندارد کدام بازیکنان بازی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کولاکوویچ در بازی امروز مقابل روسیه هم از بازیکنان جوان استفاده کند ضرر نخواهد کرد اما شاید بخواهد در این بازی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را به میدان بفرستد.  البته در لیگ ملت‌ها نباید نگران کسب نتیجه باشیم و بهترین کار این است که روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *