پایان راه زوج سارق خودرو

14:22 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۹۲۴۳
سرکلانتردوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زوج سارق حرفه ای خودرو در شمال تهران و کشف خودرو سرقتی و تعداد زیادی لوازم سرقتی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: عملیات کلانتری شهرک قدس حین گشت زنی در "شهرک قدس" به یک دستگاه خودرو به رانندگی آقا و سرنشینی خانمی که مقابل منزلی پارک کرده بودند مشکوک می شوند و تحقیقات ابتدایی را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران ابتدا شماره پلاک خودرو متهمان را استعلام که به سرقتی بودن خودرو پی می برند افزود: ماموران سریعا برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و به خودرو مراجعه و قبل از هر اقدامی توسط سارقان در یک عملیات ضربتی هر 2 متهم دستگیر و در بررسی از داخل خودرو تعداد 22 دستگاه انواع مختلف تلفن همراه سرقتی و لوازم خودور سرقتی اعم از جک خودرو ،آچار چرخ ، جعبه آچار ، مدارک مختلف خودرو و هویتی غیر و… کشف شد.

سرکلانتردوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان 30 و 40 ساله در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی و سرقت خودرو از غرب تهران و همچنین سرقت محتویات خودرو با همدستی یکدیگر معترف شدند که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ آذین با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت پلیس سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *