قصد قانونگذار آمریکایی برای تحقیقات درباره فعالیت‎های پسر بایدن

12:12 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۸۶۴۶
قانونگذار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد تحقیقاتی را در مورد رسوایی های هانتر بایدن آغاز کند تا مشخص شود که آیا جو بایدن، از نقشه های او اطلاع داشته یا خیر.

خبرگزاری میزان - «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا ادعا می‎کند که هرگز در مورد امور تجاری خارجی با «هانتر»، فرزندش صحبت نکرده است، اما ایمیل‎های استخراج شده از یک لپ تاپ که احتمالاً متعلق به پسر رئیس جمهور آمریکاست، خلاف این را نشان می دهد.

تحقیقات کنگره در مورد این موضوع پیشنهاد شده است.

به گزارش «اسپوتنیک»، «جیمز کومر»، قانونگذار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد تحقیقاتی را در مورد رسوایی‎های «هانتر بایدن» آغاز کند تا مشخص شود که آیا «جو بایدن»، از نقشه‎های مشکوک او اطلاع داشته یا خیر.

به‌نظر می‌رسد «کومر» در صورتی که جمهوری‌خواهان دوباره کنترل مجلس نمایندگان را به دست آورند و او رئیس کمیته نظارت مجلس شود، به این موضوع بپردازد.

نظرسنجی ها در حال حاضر نشان دهنده پیشتازی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان دوره‎ای نوامبر است و پیش‌بینی می شود که این حزب کنترل مجلس نمایندگان را دوباره به دست بگیرد.

محبوبیت «بایدن» اخیراً به دلیل تورم شدید و سایر مسائل کاهش یافته است.

این قانونگذار جمهوری‌خواه در ادامه استدلال کرد که مردم آمریکا به طور فزاینده‌ای متوجه شده‌اند که رسوایی‌های مربوط به پسر رئیس‌جمهور این کشور ناشی از توطئه نیست و اکنون آنها خواستار پاسخ‌هایی در مورد اینکه آیا دولت دموکرات ارزش اعتماد را دارد یا خیر، هستند.

تیراندازی در تگزاس

پلیس و آتش نشانی شهر «گارلند» در ایالت تگزاس به دلیل دریافت یک تماس، مبنی بر هدف گلوله قرار گرفتن یک فرد به محل حادثه اعزام شدند.

افسران پلیس چندین نفر را مشاهده کردند که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

پلیس «گارلند» اعلام کرد که بر اثر این حادثه تیراندازی یک پسر 18 ساله و یک پسر 17 ساله بر اثر این تیراندازی جان خود را از دست دادند.

همچنین سه نفر هم بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شدند.

 تیراندازی در جورجیا

مقام‎های پلیس جورجیا، می‎گویند که در این ایالت برای یافتن مظنون یا مظنونانی که در تیراندازی در یک مجتمع، سه نفر را به قتل رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کردند، در جریان است.

این مجتمع در خارج از شهر آتلانتا واقع شده است.

هر سه فرد زخمی به دلیل جراحات حادثه به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند.

آتش سوزی در نیومکزیکو

بادهای شدید، دمای بالا و رطوبت کم همچنان شعله های آتش‌سوزی‌های ویرانگر جنگلی را، که تاکنون بیش از 275 مایل مربع در شمال نیومکزیکو سوزانده است، شعله ور می‎کند.

بیش از هزار و 500 آتش‌نشان در حال مبارزه با آتش‌سوزی‎های Hermit’s Peak و Calf Canyon هستند که در شمال شرقی شهر «سانتافه» در حال وقوع است.

تاکنون تنها 21 درصد از این آتش سوزی‌ها مهار شده است.

بادهای شدید با تندبادهایی تا 50 مایل در ساعت تلاش آتش‌نشانان را پیچیده کرده است و این بادها باعث شده‎اند تا هواپیماهای اطفاء حریق نتوانند وارد این منطقه شوند.

انتهای پیام/   


برچسب ها: آمریکا جو بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *