معاون اجتماعی دادگستری استان کردستان: هدف از تعامل با جمعیت هلال احمر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

11:52 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۸۵۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: هدف از همکاری جمعیت هلال احمر و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، برنامه‌ریزی برای موضوعات مختلف بوده تا با همکاری مشترک از آسیب های اجتماعی پیشگیری شود.

خبرگزاری میزان- با توجه به انعقاد تفاهم‌‌نامه همکاری مشترک میان جمعیت هلال‌احمر کشور و قوه قضاییه، رضا اعظمی، در جلسه ویدئو کنفرانس سراسری امضای این تفاهم‌نامه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تأکید بر تلاش توأم با جدیت از طریق تشریک مساعی و تعامل دستگاه‌ها در این حوزه، بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، محور اصلی همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال‌احمر کشور و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است که در استان نیز این هدف مورد انتظار است.

اعظمی با تقدیر از اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان در حوزه ارتقای سلامت جامعه، تصریح کرد: با کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توان سرمایه اجتماعی را افزایش داد، بنابراین اقدامات پیشگیرانه در این خصوص باید به موقع انجام شود.

وی افزود: هدف از همکاری جمعیت هلال احمر و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، برنامه‌ریزی برای موضوعات مختلف بوده تا با همکاری مشترک از آسیب های اجتماعی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان اضافه کرد: مقرر شد در راستای انجام همکاری‌های مشترک، کمیته‌‍ای مشترک جهت هماهنگی و نظارت، متشکل از نمایندگان دو دستگاه، برای نظارت بر انجام مفاد این تفاهم‌نامه تشکیل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *