رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳ کارخانه تولیدی در شهرستان کمالان استان گلستان با حمایت دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشت

12:34 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۸۳۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امام‌جمعه شهرستان کمالان استان گلستان از احیای ۳ کارخانه تولیدی در شهرستان کمالان استان گلستان با ورود و حمایت دستگاه قضا خبر داد و گفت: ۳ کارخانه چوب، شیرینی‌پزی و نگهداری دام و طیور به چرخه تولید بازگشتند و اشتغال‌زایی خوبی در این رابطه صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی قنبری در گفت‌وگو با میزان از احیای ۳ کارخانه تولیدی در شهرستان کمالان استان گلستان با ورود و حمایت دستگاه قضا خبر داد و اضافه کرد: ۳ کارخانه چوب، شیرینی پزی و نگهداری دام و طیور به چرخه تولید بازگشتند و اشتغال زایی خوبی در این رابطه صورت گرفت.

امام‌جمعه شهرستان کمالان استان گلستان استفاده از ظرفیت افراد بومی و نخبگان استان، را ظرفیتی برای بومی‌سازی راهکارها و برنامه‌های حل مشکلات گلستان برشمرد و تصریح کرد: بخشی از مشکلات و معضلات در تمام استان‌ها و به‌ویژه گلستان، نیاز به درمانی کلی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قنبری اظهار کرد: لازم است دستگاه‌ها و سازمان‌ها متناسب با مأموریت‌های خود، با شناسایی کمبودها، مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی افزود: با اشاره به سیاست قضازدایی، این اقدام رئیس دستگاه قضا را در جامعه امیدآفرین برشمرد و بیان کرد: هدف اصلی و مهم در راستای اجرای این سیاست، کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه است که درنهایت رضایت‌مندی مردم به‌ویژه مراجعین به مراکز قضایی را به همراه دارد.

امام‌جمعه شهرستان کمالان استان گلستان با تأکید بر اینکه قضازدایی، دست‌اندازها در مسیر تحول قضایی را مرتفع می‌کند، تصریح کرد: سیاست کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه، با نگاه ویژه به احقاق حقوق عامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *