دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۷ به صورت سرزده بازدید کرد/ تاکید به رسیدگی سریع مشکلات و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دادسرا

9:39 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۸۳۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۷ بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۷ بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۷ تهران، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت.

دادستان تهران همچنین با حضور در بخش‌های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

وی ضمن دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎‌های بایگانی تأکید و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را برای تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

صالحی پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای ناحیه ۷ تهران، بر لزوم پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و از مسئولان و کارکنان این دادسرا خواست با همان جدیتی به امور مردم رسیدگی کنند که کار اعضای خانواده خود را پیگیری می‌کنند.

وی با تأکید بر اهتمام مسئولان دستگاه قضایی برای رفاه کارکنان، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه توجه خاصی به بحث معیشت قضات و کارمندان اداری دارد و به صورت مستمر پیگیر بهبود وضعیت رفاهی همکاران از طریق مجلس و دولت است.

همچنین در جریان این بازدید دادستان تهران با جمعی از شکات و مالباختگان یکی از پرونده‌های کثیر الشاکی ملاقات کرد و پس از شنیدن درخواست‌های آن‌ها دستورات لازم جهت رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها را صادر کرد و به معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران و قاضی اجرای احکام تاکیدات ویژه‌ای بابت پیگیری به اجرای حکم را صادر کرد.

صالحی در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان دادسرای ناحیه ۷ نیز پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، صادر کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *