رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سایه ناامنی بر سر اراضی اشغالی/بنت دستور تشکیل یک گارد نظامی را صادر کرد

14:34 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۷۲۸۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی افزایش ناامنی‎ها در اراضی اشغالی دستور تشکیل یک گارد نظامی جدید را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو عامل عملیات مقاومتی در «العاد» را چهار روز پس از حمله به این شهر بازداشت کرده است.

به گزارش «جروزالم پست»، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، افسران «شین بت» و پلیس این رژیم، «اسد الرفاعی» 19 ساله و «عماد صبحی ابوشقیر» 20 ساله را که هر دو اهل «رومانا» در منطقه جنین در کرانه باختری هستند، در منطقه‌ای جنگلی بازداشت کردند.

آنها پس از یک تعقیب و گریز گسترده که در آن نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شامل نیروهای ویژه از واحدهای کماندویی ارتش این رژیم، با استفاده از فناوری‎های پیشرفته از جمله فناوری‌های اطلاعاتی، واحدهای سگ‌های انسان‌یاب و بالگردها،  بازداشت شدند.

در همین حال جنبش حماس، روز یکشنبه به دستگیری عاملان عملیات «العاد» در شرق تل آویو توسط نیروهای رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

«حازم قاسم»، سخنگوی این جنبش گفت «ما به قهرمانان شجاع عملیات العاد درود می فرستیم که تمام رژیم صهیونیستی دارای سلاح هسته ای را با یک اقدام متوقف کرده و شکنندگی سیستم امنیتی این رژیم را پس از عملیات موفقیت آمیز در مسجد الاقصی نشان دادند.»

همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل یک گارد نظامی جدید متشکل از مرزبانان، ذخیره‎ها و داوطلبان آموزش دیده را در پی افزایش ناامنی‎ها در اراضی اشغالی صادر کرد.

اخیرا بر اثر عملیات مقاومتی با سلاح سرد در شرق تل آویو سه صهیونیست به هلاکت رسیده و حال پنج نفر دیگر از زخمی ها وخیم اعلام شد.

 براساس اعلام رادیو رژیم صهیونیستی این عملیات مقاومتی با تبر انجام شده بود.

در خبری دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز یکشنبه، ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *