رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصطفوی: از ماجدی بپرسید ماجرای پرونده جعل چه شد/ تمرکزمان را روی عملکرد فنی می‌گذاریم

17:18 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۷۲۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است از ماجدی بپرسید که ماجرای پرونده جعل چه شد. در پلیس فتا اعلام شد در این پرونده جعل وجود دارد، جاعلین کجا هستند؟

خبرگزاری میزان - صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل شهرخودرو مشهد اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*درست است که شهرخودرو قعرنشین است، اما در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی گرفته است و موقعیت‌های زیادی خلق کرده است. ما به همراه کادرفنی این تیم را آنالیز و نقاط مختلف این تیم را بررسی کرده‌ و روی نقاط ضعف این تیم تمرین کرده‌ایم. تیم ما برای مقابله با شهرخودرو کاملا آماده است.

*کم شدن فاصله با تیم دوم؟ تیم ما در سه بازی اخیرش با پرسپولیس، پیکان و سپاهان بازی داشته است. در بازی با پرسپولیس بازی فوق‌العاده خوبی را بازیکنان ارائه دادند. کاملا شایسته پیروزی بودیم. در دیدار با پیکان به نظرم اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد، می‌توانستیم برنده شویم. در مسابقه با سپاهان هم در زمین حریف بازیکنان ما بازی خیلی خوبی را ارائه دادند و همانطور که مجیدی گفت، اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده باشیم.

*بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر مسابقه اهداف خودمان را داریم. بازیکنان استقلال در اکثر بازی‌های این فصل شایسته پیروزی بودند. در همه بازی‌ها برای برد وارد زمین می‌شویم. تیم ما با حداکثر تلاش خود در همه بازی‌ها به میدان رفته است.

*غایبان؟ ما فردا همه بازیکنان خود را به جز سیدحسین حسینی را در اختیار داریم.

*برداشتن فشار روحی از روی بازیکنان؟ تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و همه پرانگیزه و پرتوان تمرین و بازی می‌کنند. آنقدر روحیه و انگیزه بازیکنان بالاست که کادرفنی از آن‌ها روحیه می‌گیرد. عملکرد بازیکنان باعث امیدواری ما شده و مطمئنم که در بازی‌های آینده به عملکرد درخشان خود ادامه می‌دهند.

*داوری‌ها در ادامه لیگ؟ در طول فصل اتفاقات زیادی برای ما رخ داد که درباره آن صحبت کرده‌ایم، اما تصمیم گرفته‌ایم در این پنج بازی آخر تمام تمرکز خود را روی عملکرد فنی بگذاریم و آنقدر خوب بازی کنیم تا مسائل خارج از میدان نتواند روی روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار باشد و ان‌شاءالله بتوانیم به قهرمانی برسیم.

*پرونده گل‌گهر و طرح دوباره در استیناف؟ زیاد نمی‌خواهم وارد آن موضوع شوم و آمدم اینجا تا در خصوص سوالات دوستان درباره بازی با شهرخودرو پاسخ دهم، اما به نظرم بهتر است که از ماجدی بپرسید که ماجرای پرونده جعل چه شد. آن چیزی که در پلیس فتا اعلام شد که در این پرونده جعل وجود دارد، جاعلین کجا هستند؟ به نظرم بهتر است سراغ این موضوع دوستان بروند.

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در خصوص غیبت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در این کنفرانس، گفت: مجیدی به دلیل کسالت جزئی‌ای که از دیشب داشت، تحت مداواست و پزشکان در تلاش هستند تا وی را امروز به تمرین استقلال برسانند. مجیدی از من خواست تا از شما عذرخواهی کنم و ان‌شاءالله در کنفرانس بعد از بازی پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

وی در ادامه با تمجید از هواداران استقلال، اظهار کرد: از شور و شعور هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در میان این همه بازی‌های کثیف رسانه‌ای و بازی‌های بیهوده‌ای که صورت گرفته، هوشیار و عاقل در حال حمایت از تیمشان هستند. جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم. استقلال ۵۷ امتیاز سالم، قانونی، شرعی و هر عنوان دیگری که در تایید این امتیازات می‌توان به کار برد را به دست آورده است. استقلال هیچ نیازی به جنگ‌های روانی بیهوده ندارد. از تک تک هواداران می‌خواهم که بلیت بازی فردا را خریداری کنند و در ورزشگاه حاضر باشند و ان‌شاءالله با یک شور خیلی بزرگ فردا برای بازیکنان سنگ تمام می‌گذارند و ان‌شاءالله شاهد یک پیروزی خوب خواهیم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *