پویش «به حرمت علی(ع) می‌بخشم» موجبات آزادی 193 زندانی استان تهران در ماه رمضان را فراهم کرد

12:49 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۷۰۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از آزادی 193 نفر از زندانیان استان توسط شعب مستقر در زندان‌ها در ماه مبارک رمضان و در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم» خبر داد.

خبرگزاری میزان - غلامرضا مهدوی، با تشریح اقدامات انجام شده در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم»، اظهار کرد: در راستای این پویش تعداد 193 نفر از زندانیان با تلاش شعب مستقر در زندان‌ها در ماه مبارک رمضان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به میزان تحقق سازش در پرونده‌های قصاص، خاطرنشان کرد: با تلاش شعبه 14 مجتمع شهید مرتضی ابراهیمی شهرستان شهریار و با گذشت اولیای دم از دریافت دیه، پرونده با سازش مختومه شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران، همچنین با تشریح میزان تحقق سازش در پرونده‌های مطالبه مهریه در راستای پویش سراسری «به حرمت علی(ع) می‌بخشم»، گفت: در مجتمع شهید سید احسان میرسیار شهرستان قرچک تعداد 114 سکه تمام بهار آزادی با ایجاد سازش میان طرفین بخشیده شد.

مهدوی میزان تحقق سازش در پرونده مطالبه وجه سفته در راستای پویش فوق‌الذکر را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این خصوص پرونده‌ای به میزان 12 میلیارد ریال در مجتمع شهید حبیب‌پور شهرستان اسلامشهر با گذشت شاکی به سازش ختم شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از تامین مبلغ 100 میلیون تومان توسط روابط عمومی شورای حل اختلاف استان تهران از خیرین و آزادی چهار نفر از زنان زندانی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

یک محکوم به قصاص در کرمانشاه پس از ۶ سال با گذشت اولیای‌دم به زندگی بازگشت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *