مهدی: منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستیم

11:14 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۷۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از مدیران پرسپولیس خواستیم با وجود چالش‌هایی که دارند محل میزبانی‌شان از سپاهان را مشخص کنند.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره میزبانی پرسپولیس از سپاهان، زمان پایان و آغاز مسابقات لیگ، آلودگی هوا و ... اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*از مدیران پرسپولیس خواهش کردیم با وجود چالش‌هایی که داشتند تلاش کنند تا امروز پاسخ ما را بدهند و امیدواریم این اتفاق بیفتد. پرسپولیسی‌ها سه شهر کرج، مشهد و سیرجان را برای میزبانی از سپاهان مدنظر دارند.

*مخالفت با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد؟ پرسپولیس در حال مذاکره و پیگیری است و ما منتظر نتیجه هستیم. چمن ورزشگاه سیرجان کیفیت خوبی دارد و البته این دیدار در هر سه ورزشگاه قابل برگزاری است و باید از سوی باشگاه پرسپولیس مشخص شود. امیدواریم باشگاه پرسپولیس مساعدت داشته باشد تا موضوع میزبانی این تیم از سپاهان مشخص شود تا برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، چون برای هر دو تیم بهتر است که زودتر محل برگزاری بازی مشخص شود.

*امکان برگزاری مجدد این دیدار در اراک؟ تیم آلومینیوم خودش در اراک بازی دارد و امکان این کار نیست و نمی‌توانیم این بازی را در روز دیگری برگزار کنیم.

*لیگ طبق‌ برنامه قبلی به پایان می‌رسد؟ بله روز 8 خرداد مسابقات لیگ تمام می‌شود.

*همزمانی اردوی تیم امید با هفته‌های پایانی لیگ؟ متاسفانه این بحث همزمانی را داریم و در صحبتی که با سرپرست فدراسیون فوتبال داشتیم، قرار شد هفته آخر را با تعامل با باشگاه جلو ببریم، ان‌شاءالله هفته آخر شرایط برای بازیکنانی که در تیم امید هستند مساعد باشد و باشگاه‌ها بتوانند بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار دهند.

*آلودگی هوا خللی در برگزاری مسابقات این هفته نمی‌کند؟ خوشبختانه آلودگی نیست و گرد و غبار است و خطر به رده سنی بزرگسالان نرسیده، البته سلامتی همه برای ما مهم است ولی خواهش ما این است که مسئولان مساعدت داشته باشند و در صورتی که آلودگی هوا به مرز اضطرار هم رسید، ما بازی‌ها را با هر شرایطی که هست برگزار کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد. امکان برگزاری مسابقات را در صورت تعویق نداریم. مشکل آلودگی را در جنوب کشور هم داریم و امیدواریم که بتوانیم لیگ به موقع تمام شود.

*زمان شروع فصل بعد مسابقات لیگ؟ سعی می‌کنیم نیمه اول مردادماه لیگ فصل آینده را شروع کنیم، فکر می‌کنم نهایتا 15 تا 20 مردادماه شروع کنیم تا نیم‌فصل را در زمان برگزاری جام جهانی داشته باشیم. سرمربی تیم ملی برنامه لیگ را از ما خواسته و اگر خللی در برنامه‌های تیم ملی به وجود نیاید، برنامه‌ریزی قطعی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *