سکته قلبی راننده پژو در بزرگراه شهید چمران

9:21 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۴۱۸
مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از سکته قلبی صبح امروز راننده پژو حین تردد در مسیر بزرگراه چمران قبل از همت بدون برخورد با خودروهای دیگر و ایجاد ترافیک مقطعی در محدوده آن خبر داد .

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در ساعت 07:00 صبح امروز در مسیر بزرگراه چمران قبل از همت راننده یکدستگاه پژو که در حال رانندگی در این محدوده بوده دچار سکته قلبی می گردد و پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست وی خارج می شود با جداول کناری راه برخورد و متوقف می گردد .

سرهنگ شریفی گفت : بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه 110 ، تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن سازی محل حادثه ، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند .

وی بیان داشت : راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله و هدایت خودرو به کنار راه داشته که موفق به این کار شد و برخوردی با خودروهای دیگر صورت نپذیرفت .

وی افزود : خوشبختانه با حضور به موقع تیم های اورژانس در محل و احیای این راننده و انتقال وی به مراکز درمانی حال وی خوب است و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست تا با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد و یا ناگهان تغیر مسیر می دهد و یا واژگون می شود ، خونسردی خود را حفظ کرده و از سرعت خود بکاهند .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *