رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارگروه پیگیری نتیجه ملاقات مراجعه کنندگان با مسئولان قضایی در استان مرکزی تشکیل شد

12:15 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۴۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کارگروهی در استان مرکزی تشکیل شده است که با مراجعه کنندگان تماس برقرار می‌کند تا نحوه و نتیجه ملاقات را پیگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در گفت وگو با میزان، در خصوص دیدار مردمی مسئولان قضایی استان مرکزی با مردم اظهار کرد: در راستای دستو رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره با شهروندان ، در فروردین ماه ۱۴۰۱ با ۲۵۳ نفر و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز با ۱۳۴ نفر  از مراجعان دیدار چهره به چهره صورت گرفت که ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را صادر کردیم.

وی افزود: بسیاری از شهروندان به صورت غیر حضوری مسائل حقوقی و قضایی را مطرح می‌کنند که به درخواست‌های مراجعان پرداخته می‌شود سپس مکاتبات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکل مردم در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان که مصادف با شهادت امام علی (ع) بود تمام مدیران استان مرکزی و مدیران حوزه قضایی در نماز جمعه شرکت به درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

وی در ادامه افزود: کارگروهی در استان مرکزی تشکیل شده است که بعد از گذشت سه روز الی یک هفته با مراجعه کنندگان تماس برقرار می‌کند تا نحوه و نتیجه ملاقات را پیگیری کند و درنهایت این امرمنجربه جلب رضایت و افزایش اعتماد عمومی مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معاون قضایی قوه‌قضاییه برای ششمین بار از مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه بازدید کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *